9.6 C
Athens
Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου, 2025

Ο Τριαντάφυλλος Δελής μιλάει στο All4fun για το “Football”

Τριαντάφυλλος Δελής

Η παράσταση που στάθηκε αφορμή για αυτήν τη συνέντευξη είναι το Football του Θανάση Τριαρίδη σε σκηνοθεσία Τριαντάφυλλου Δελή και ερμηνεία του Σήφη Πολυζωίδη. Μια παράσταση-γροθιά στο στομάχι. Ένα έργο που σε βάζει αντιμέτωπο με την ίδια σου τη φύση, που σε κάνει να αναρωτηθείς τι ακριβώς πρεσβεύεις μέσα σε αυτόν τον κόσμο. Η ερμηνεία του Σήφη ζωντανή και απίστευτα αληθινή. Η σκηνοθεσία αναδεικνύει τόσο το κείμενο όσο και τον ερμηνευτή.

Ξεκινάω να γράφω για τον Τριαντάφυλλο και σταματώ…τι να πρωτογράψω για αυτό το πλάσμα; Να γράψω για το χαρακτήρα του; Για το ταλέντο του; Για την απίστευτη ενέργειά του; Για το χιούμορ ; Για τη δουλειά του; Για το 1.90 ύψος του που φθονώ;

Πώς συστήνεις έναν άνθρωπο που αγαπάς και εκτιμάς;

Και αναρωτιέμαι…εκτιμάω τόσο πολύ τη δουλειά του επειδή τον αγαπώ;

Θα είχα την ίδια θετική αντιμετώπιση αν έβλεπα τις ερμηνείες και τις σκηνοθεσίες του και δεν τον ήξερα καθόλου;

H απάντηση έρχεται αβίαστα…ΝΑΙ…το ταλέντο δεν είναι θέμα συμπάθειας…

Πάμε όμως να τον γνωρίσετε και εσείς…

28795551_776669425871745_2204199715421241833_n.jpg

Τριαντάφυλλος: Λοιπόν πως ξεκινάμε τώρα;

Αγγελική: Ας ξεκινήσουμε με την αφορμή που μας έφερε εδώ …την παράσταση Football που σκηνοθετείς…πώς μπήκε στη ζωή σου;

Τριαντάφυλλος: Είχα τελειώσει πέρυσι με παραστάσεις και σκηνοθεσία και προσπαθούσα να δω τι θα ακολουθήσει…τι θα κάνω…επί ένα μήνα λοιπόν έβλεπα ταινίες και διάβαζα κείμενα ασταμάτητα…και κάπου εκεί έπεσε το Football στα χέρια μου .

Αγγελική: Το επέλεξες λοιπόν και αποφάσισες να κάνεις και την παραγωγή;

Τριαντάφυλλος: Ήταν δεδομένο ότι έτσι θα γινόταν : μονόλογος, ό,τι χρειαστώ θα το φτιάξω, βρήκα συνεργάτες με την ίδια λαχτάρα…μονόδρομος.

Αγγελική: Ξεκινήσατε από Θεσσαλονίκη;

Τριαντάφυλλος: Ναι. Έγινε περίεργα. Εγώ ζούσα πια Αθήνα. Μιλάω με το συγγραφέα του έργου, Θανάση Τριαρίδη, και μου λέει ότι ο Σήφης (Πολυζωίδης) έχει δείξει ενδιαφέρον. Τον βρίσκω λοιπόν και τα συμφωνούμε. Έχω τη χαρά να μοιράζομαι το ίδιο όραμα για την παράσταση με το Σήφη. Ανέβηκα ωστόσο Θεσσαλονίκη για πρόβες γιατί έπαιζε παράσταση εκεί και θέλαμε να κερδίσουμε χρόνο. Και αφού ήμασταν Θεσσαλονίκη είπαμε να ξεκινήσουμε και από Θεσσαλονίκη. …Ξεκινήσαμε στο Αυλαία…και τώρα Αθήνα.

Αγγελική: Τι πραγματεύεται το έργο;

Τριαντάφυλλος: Με αφορμή το ποδόσφαιρο και την ιστορία του ξεγυμνώνει την αδίστακτη ανθρώπινη φύση.

Αγγελική: Πώς αντιμετώπισε το έργο το κοινό τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα;

Τριαντάφυλλος: Κάτι γίνεται με το Football. Το κοινό δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον. Και μάλιστα αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι πιο πολύ δε συγκλονίζονται οι θεατρόφιλοι αλλά αυτοί που παρακολουθούν ποδόσφαιρο. Παθαίνουν κυριολεκτικά σοκ.

57303401_764368873963761_2060271163073888256_n.jpg

Αγγελική: Το Football ανήκει σε θεατρική τριλογία του Τριαρίδη;

Τριαντάφυλλος: Ναι, ανήκουν σε αυτήν τα έργα: «Football το παιχνίδι της ανθρωπότητας», «Leopold ή κόβοντας τα δάχτυλα του κοινού» και «HIV».

Αγγελική: Τι σε τράβηξε στο Football;

Το κείμενο είναι πολύ δυνατό. Γενικά μου αρέσει ο ρεαλισμός και στο συγκεκριμένο έργο ο ρεαλισμός είναι σχεδόν απόλυτος, ο θεατής αναρωτιέται αν ο ηθοποιός παίζει ή όχι, αν υποδύεται ή βρίσκεται εκεί και απλά μιλάει με το κοινό. Η διάδραση επίσης είναι ένα μοναδικό στοιχείο.

Αγγελική: Η παράσταση έχει διαδραστικό χαρακτήρα . Αν το κοινό είναι κάπως περίεργο τι γίνεται;

Τριαντάφυλλος: Tο κοινό είναι κοινό , είναι περίεργο πάντα. Αυτό είναι στοιχείο της παράσταση και ο Σήφης σε πολλά σημεία έχει να διαχειριστεί το αυτό το απρόβλεπτο. Έτσι όμως ενισχύεται και η μοναδικότητα της κάθε παράστασης. Έτσι κι αλλιώς κάθε θεατρική παράσταση διαφέρει από μέρα σε μέρα πόσο μάλιστα μια παράσταση που συνομιλεί άμεσα με το κοινό το οποίο αλλάζει. Θεατές που είδαν την παράσταση σε διαφορετικές μέρες δεν έχουν δει το ίδιο έργο.

Αγγελική: Η αμεσότητα σε τράβηξε πιο πολύ στο Football;

Τριαντάφυλλος: Είναι πολλά τα στοιχεία που με γοήτευσαν αλλά σε πρώτο επίπεδο ναι. Αυτή η αληθινή συνομιλία με το κοινό δίνει μια απίστευτη ειλικρίνεια στην παράσταση, ο Σήφης το λέει ξεκάθαρα αλλά κανείς δεν το πιστεύει γιατί ήρθε να δει θέατρο.

Αγγελική: Σε δυσκόλεψε το ότι είχες να σκηνοθετήσεις μονόλογο;

Τριαντάφυλλος: Όχι, ήθελα να ασχοληθώ. Η προηγούμενη σκηνοθεσία μου ήταν το έργο Reservoir Dogs στο σύγχρονο θέατρο όπου είχα μεγάλο σχετικά θίασο. Ένιωσα λοιπόν την ανάγκη να δοκιμάσω την τύχη μου σε μονόλογο. Τόσο για μένα όσο και για το Σήφη ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία.

Αγγελική: Θεωρείς ότι σε ένα μονόλογο είναι πιο δύσκολο να διατηρηθεί το ενδιαφέρον του κοινού;

Τριαντάφυλλος: Οπωσδήποτε. Ωστόσο το κείμενο, το κείμενο είναι όλη η ιστορία.

58419405_2296589927059394_9195864622454800384_n.jpg

Αγγελική: Πιστεύεις ότι υπάρχουν καλά και κακά κείμενα;

Τριαντάφυλλος: Πιστεύω ότι είναι θέμα ανάγνωσης. Όλα τα κείμενα είναι δημιουργήματα ανθρώπων για κάποιο λόγο, σε κάποιο συγκεκριμένο χρόνο . Δεν ξέρω ποιο θα μπορούσε να είναι κριτήριο. Ίσως ένας φιλόλογος θα μπορούσε πιο εύκολα να κατατάξει ένα κείμενο αλλά στην τέχνη τι να πεις…είναι μεγάλη κουβέντα…στην τέχνη δεν υπάρχει καλό και κακό…Αδιάφορο, ασυνάρτητο, που να μη μπορεί να ¨συνομιλήσει΄ μαζί σου , ναι όλα αυτά θα μπορούσες να τα πεις…αλλά…είναι πολύ κακό να πεις κακό …κάποιοι χαίρονται να μην καταλαβαίνουν , άλλοι αγαπούν την υπερανάλυση. Ωστόσο νιώθω ότι το ευρύ κοινό θέλει να ακούει τις σκέψεις του.

Αγγελική: Προσωπικά για το Football πιστεύεις ότι είναι αξιοπρόσεχτο κείμενο;

Φυσικά. Αλλιώς δε θα επέλεγα να επενδύσω πάνω του. Για ΄μένα προσωπικά και απ΄ότι βλέπω και για πολύ ακόμα κόσμο, το κείμενο είναι ξεχωριστό, πράγμα που με χαροποιεί και με εξέπληξε λιγάκι. Όχι για το ίδιο το κείμενο αλλά για το κομμάτι το διαδραστικό.

Αγγελική: Τι θέλεις να πεις;

Τριαντάφυλλος: Όταν μιλάμε για απεύθυνση περιμένεις την πρώτη παράσταση ουσιαστικά. Στις πρόβες είσαι εσύ και ο ηθοποιός , πόσο να το χτίσετε; Πόσο να αυτοσχεδιάσετε; Πρέπει να έχεις κοινό για να ολοκληρωθεί πραγματικά και να δεις πώς και αν λειτουργεί κάτι.

Αγγελική: Ποιο είναι το ταξίδι, το μέλλον της παράστασης;

Τριαντάφυλλος: Έχουμε πάρει παράταση στην Αθήνα και θα παίξουμε 3-4 Μαΐου στο χώρο «Χώρος θέατρο» . Μετά περιοδεία σε όλη την Ελλάδα. Θα πάμε και του χρόνου, Μάλιστα θα ξεκινήσουμε και πάλι από Θεσσαλονίκη και μετά θα κατέβουμε Αθήνα. Πρωτοτυπούμε εμείς!!

Αγγελική: Πώς και έτσι ανάποδα;

Τριαντάφυλλος: Όλοι οι συντελεστές είναι από Θεσσαλονίκη οπότε…στηρίζουμε και στηριζόμαστε.

Αγγελική: Ετοιμάζεις κάτι άλλο για την επόμενη σεζόν;

Τριαντάφυλλος: Όχι. Αφοσίωση.

Αγγελική: Ωραία λέξη!

Τριαντάφυλλος: Ναι ,θέλω να κάνω φιγούρα με ωραίες λέξεις (γελάμε)… Παρεμπιπτόντως υπάρχει κάτι που ήθελα να βρω τρόπο να αναφερθεί και θα το πω τώρα με μια ακόμα ωραία λέξη: ομαδικότητα.

Αγγελική: Είναι ομαδικό το άθλημα του θεάτρου.

Τριαντάφυλλος: Ακριβώς. Είναι ομαδικό το άθλημα. Μπορεί η συγκεκριμένη παράσταση να είναι μονόλογος αλλά είναι ομαδική δουλειά.

57694929_280524012895728_8464225456206381056_n.jpg

Αγγελική: Πόση ώρα διαρκεί η παράσταση;

Τριαντάφυλλος: Μιάμιση ώρα. 90 λεπτά, όπως ένας αγώνας ποδοσφαίρου. Μιάμιση ώρα μόνος του επί σκηνής ο Σήφης. Αυτό που κάνει είναι άθλος.

Αγγελική: Πώς ήταν η συνεργασία με το Θανάση Τριαρίδη;

Πολύ καλή. Εξαιρετικός συγγραφέας και τα κείμενά του τα έχει ελεύθερα στο διαδίκτυο. Όταν του τηλεφώνησα ήμουν σίγουρος ότι κάποιος άλλος θα το έχει το κείμενο. Μου άρεσε τόσο πολύ που έλεγα : «αποκλείεται να μην το έχει ¨τσιμπήσει¨άλλος». Σταθήκαμε όλοι τυχεροί.

Αγγελική: Η σχέση σου με το Σήφη Πολυζωίδη;

Τριαντάφυλλος: Άψογη! Yπέροχος άνθρωπος, επαγγελματίας με όλη τη σημασία της λέξης, με προτάσεις πάνω στην ερμηνεία του , με δουλειά προσωπική τόσο ερμηνευτικά όσο και σωματικά, ασκήσεις, διατροφή, να φανταστείς έχασε 10 κιλά κατά το διάστημα των προβών για τις ανάγκες του ρόλου.

Αγγελική: Πιστεύεις στη συνδημιουργία σκηνοθέτη- ηθοποιού;

Τριαντάφυλλος:Πιστεύω ότι οτιδήποτε έχει να υπερασπιστεί ο ηθοποιός πάνω στη σκηνή πρέπει να έχει το δικό του κομμάτι μέσα. Πόσο μάλιστα σε ένα τέτοιο κείμενο-μονόλογο με καθαρά πολιτικό χαρακτήρα. Ο Σήφης έχει να υπερασπιστεί ένα ευθύ ταρακούνημα, δεν υπάρχουν θεατρινισμοί, «οι άνθρωποι κλωτσάνε και θα συνεχίσουν να κλωτσάνε», «η ιστορία τσουλάει με αίμα»…αυτά είναι αποσπάσματα από την παράσταση και πολλά σημεία αφορούν και προσωπικά το Σήφη.

Αγγελική: Ανέφερες ότι το ήξερε ήδη το έργο.

Τριαντάφυλλος: Ο Σήφης είχε διαβάσει το έργο και ήθελε να βρει τρόπο να το ανεβάσει. Ήδη δηλαδή είχαμε κερδίσει το 50 % του χρόνου δημιουργίας. Δε χρειάστηκε να ¨πείσω ¨τον ηθοποιό γι΄ αυτό που πηγαίναμε να κάνουμε. Ήταν ήδη εκεί κοντά μου με όραμα. Αυτό ήταν πάρα πολύ σπουδαίο.

Αγγελική: Ξέρει ο Σήφης ποδόσφαιρο;

Τριαντάφυλλος: Ήταν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής , αλλά τραυματίστηκε και σταμάτησε.

Αγγελική: Σοβαρά; Αυτό δεν το ήξερα!

Τριαντάφυλλος: Ναι, και μετά έγινε ηθοποιός! Μεγάλος παιχταράς ο Σήφης , ιδιαίτερος, ευαίσθητος και έχει καταφέρει να κρατήσει σ΄ αυτόν το χώρο την προσωπική του ακεραιότητα και ας έχει αυτό το κόστος του.

57555458_852789198392922_8922702559240519680_n.jpg

Αγγελική: Πάμε λιγάκι να γνωρίσουμε εσένα. Ας ξεκινήσουμε με το τι έχεις σπουδάσει.

Τριαντάφυλλος: Ψυκτικός (γελάμε) . Πλάκα κάνω…

Αγγελική: Μη γελάς. Εγώ εκτός από ηθοποιός σπούδασα και ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών!

Τριαντάφυλλος: Εγώ πάλι είμαι ηθοποιός …απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Θεσσαλονίκης «Ανδρέας Βουτσινάς» και φοιτητής του τμήματος Θεάτρου.

Αγγελική: Ήθελες από πάντα να γίνεις ηθοποιός;

Τριαντάφυλλος: Ναι από μικρό παιδάκι! Ήμουν τυχερός γιατί με στήριξαν οι γονείς μου. Από το δημοτικό ακόμα ενώ οι δραστηριότητες θα έπρεπε να είναι μπάσκετ ήταν θέατρο..

Αγγελική: Τα ίδια και εγώ με το μπάσκετ με το 1.50 μου (γελάμε)

Βλέποντας το βιογραφικό σου αντιλαμβάνομαι ότι είσαι ένας ενεργός ηθοποιός τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα.

Τριαντάφυλλος: Το κατά δύναμιν.

Αγγελική: Υπάρχει κάποιος ρόλος που ερμήνευσες και σε δυσκόλεψε;

Σε κάθε έργο και κάθε ρόλο κάτι βρίσκεις…στιγμή σταθμό δεν έχω…Το έργο σε πάει..

Αγγελική: Έχεις αρκετή εμπειρία σε παραστάσεις για παιδιά. Σε ενδιαφέρει αυτό το κοινό;

Τριαντάφυλλος: Φυσικά και με ενδιαφέρει. Και η αλήθεια είναι ότι παίζοντας παιδικό εγώ εκπαιδεύτηκα σαν ηθοποιός. Συμμετείχα έως τώρα σε επτά δουλειές. Πειραματίστηκα, εξέλιξα τα εκφραστικά μου μέσα. Τα παιδιά είναι πολύ ζωντανό κοινό.

Αγγελική: Υπάρχουν διαφορές σε σχέση με παραστάσεις για ¨μεγάλους¨;

Τριαντάφυλλος: Καμία. Θέλει ακριβώς τον ίδιο σεβασμό, ειλικρίνεια και πειθαρχία με τα βραδινά. Είναι δύσκολο κοινό. Το παιδί δεν έχει φραγμό στο να αδιαφορήσει και να στο δείξει, θα στο φωνάξει. Οι ενήλικοι στο τέλος θα χειροκροτήσουν , θα κρατήσουν τα προσχήματα.

48080557_10217171171529936_7882219540346568704_n.jpg

Αγγελική: Πώς ξεκίνησες τη σκηνοθεσία;

Τριαντάφυλλος:Τι να σου πω τώρα…

Αγγελική: Την αλήθεια!

Τριαντάφυλλος: Πάμε λοιπόν. Με την ομάδα «Εντός,εκτός και επί τα αυτά» στη Θεσσαλονίκη. Είχα μια ιδέα, τη γράψαμε και έπρεπε κάποιος να σκηνοθετήσει .

Αγγελική: Έχεις σκηνοθετήσει δύο φορές έργα του Ματέι Βίσνιεκ στη Θεσσαλονίκη.

Τριαντάφυλλος: Τις παραστάσεις : «Η επανάσταση της μπανιέρας» και «Η πατρίς λυπάται πολύ». Ο Βίσνιεκ είναι Ρουμάνος, σύγχρονος συγγραφέας με άμεσο λόγο.Τα κείμενά του είναι πολιτικά , σαν ποιητικός ρεαλισμός και αυτό ήταν που με τράβηξε.

Αγγελική: Θεσσαλονίκη λοιπόν αρχικά η έδρα σου.

Τριαντάφυλλος: Ότι δεν το ξέρεις.

Αγγελική: Και πώς κατέβηκες Αθήνα;

Τριαντάφυλλος: Με το αυτοκίνητο ( γελάμε)

Αγγελική: Μα με αιφνιδιάζεις κάθε φορά! Έχεις τόσο χιούμορ. Γιατί δε γράφεις κείμενα;

Τριαντάφυλλος: Ναι, θα τα κάνω όλα…θα παίζω , θα σκηνοθετώ, θα γράφω, πολυεργαλείο…ε…ας αφήσω και κάτι για τους άλλους.

Αγγελική: Θα γράψω εγώ έργο με τις ατάκες σου.

Τριαντάφυλλος: Ορίστε! Για ΄σένα το κάνω να μην γράφω.

Αγγελική: Πάμε να ακριβολογήσουμε λοιπόν στην ερώτηση για να μη μας αιφνιδιάσεις πάλι. Τι σε έκανε να κατέβεις καλλιτεχνικά στην Αθήνα;

Τριαντάφυλλος: Εν τάχει : έπαιζα στην παράσταση : «Ο υπολοχαγός του Ίνισμορ» του Μ.Μακντόνα. Εγώ λοιπόν ,μαζί με το συνάδελφο Αλέξανδρο Παπατριανταφύλλου και το σκηνογράφο Κωνσταντίνο Παυλίδη εμπνευστήκαμε από το πιστολίδι στην παράσταση και έπεσε από κοινού η ιδέα του Reservoir Dogs.Βρήκα τηλέφωνα, παραγωγό, θέατρο και κατέβηκα Αθήνα.

Αγγελική: Είχε επιτυχία η παράσταση Reservoir Dogs;

Τριαντάφυλλος: Φυσικά και είχε. Παίχτηκε πέρυσι στο Σύγχρονο θέατρο.Το έργο , το καστ…όταν έχεις σωστό κείμενο και τέλειους ηθοποιούς πόσο λάθος μπορείς να κάνεις …

Αγγελική: Πώς ήταν η συνεργασία με ήδη καταξιωμένους ηθοποιούς ; Μιλάμε για μεγάλα ονόματα: Δημήτρη Αλεξανδρή, Ερρίκο Λίτση, Ανδρέα Κωνσταντίνου…

Τριαντάφυλλος: Μπορεί να ήμουν νέος αλλά με εμπιστεύτηκαν…από εκεί ξεκινάει ..προσπάθησα να είναι όλα απολύτως επαγγελματικά…Ωστόσο πάλι γυρνάμε σε αυτό που έγινε και με το Σήφη…όλοι ξέρανε και γουστάρανε το έργο…αυτό μας ένωσε…αντρικό έργο…αντρική εμπιστοσύνη, αντρικός εγωισμός…άντρες που υπερασπίζονται τη γνώμη τους μέχρι το τέλος. Όταν οι ηθοποιοί αγαπούν ήδη το έργο είσαι σε πολύ καλό δρόμο.

26231626_365061417290725_6912910851039121650_n.jpg

Αγγελική: Θεσσαλονίκη η Αθήνα;

Τριαντάφυλλος: Δεν απαντώ. Το προσπερνώ.

Αγγελική: Τώρα που σκηνοθετείς σε δυσκολεύει να ακολουθήσεις άλλον σκηνοθέτη;

Τριαντάφυλλος: Δε θα μπορούσα να συνεργαστώ με σκηνοθέτη που δε θα μου επέτρεπε να προτείνω…είπαμε…το άθλημα είναι ομαδικό, έτσι το βλέπω, έτσι το κάνω ,έτσι θέλω και να το ζω.

Αγγελική: Πάμε τώρα και σε πιο προσωπικές ερωτήσεις…

Τριαντάφυλλος:Τι εσώρουχο φοράω ας πούμε; (γελάμε …πάλι)

Αγγελική: Να μια καλή ερώτηση που είμαι σίγουρη ότι δεν στην έχουν ξανακάνει!

Τριαντάφυλλος: Όντως

Αγγελική: Κάνεις του άλλους να γελάνε πολύ. Εσένα τι μπορεί να σε κάνει να γελάσεις;

Τριαντάφυλλος:Ο αυθορμητισμός των ανθρώπων. Και είχα διαβάσει μια έρευνα που έλεγε ότι το γέλιο προκύπτει από το φόβο, το φόβο της έκπληξης. Είναι μια αντίδραση που είναι περισσότερο ένστικτο, γιατί γελάμε ας πούμε με κάποιον που σκοντάφτει…είναι η ίδια λειτουργία με το φόβο…έμμεσα.

Αγγελική: Έχεις κατοικίδιο;

Τριαντάφυλλος: Κατοικίδια, δυο σκυλιά, το Ρίγκο και τη Ρόξι. Τα μάζεψα από το δρόμο. Μαζέψτε σκυλιά από το δρόμο!

Αγγελική: Είναι μεγάλα;

Τριαντάφυλλος:Μέτρια προς γλυκά (γελάει) . Να είδες! Γελάω ενίοτε και με εμένα αλλά πώς να το πεις; Εγώ γελάω με τα αστεία μου;Θα φανώ μεγάλος μ…ας.

Αγγελική: Τι σε απασχολεί αυτό το διάστημα;

Τριαντάφυλλος:Που θα βρούμε λεφτά.

Αγγελική: Αν κέρδιζες 1000000 ευρώ τι θα έκανες;

Τριαντάφυλλος:Επένδυση.

Αγγελική: Τι επένδυση;

Τριαντάφυλλος:Ε δε γίνεται να το πω αυτό, θα μου κλέψουν την ιδέα.

Αγγελική: Τι μπορεί να σε στεναχωρήσει;

Τριαντάφυλλος:Πώς το λένε τώρα αυτό; Όταν μου πεις κάτι και δεν το κάνεις. Δεν ξέρω αν το ασυνέπεια είναι ακριβώς αυτό.

Αγγελική: Αφερεγγυότητα;

Τριαντάφυλλος:Ναι! Eίδες, υπήρχε λέξη.

Αγγελική: Τι όνειρα κάνεις;

Τριαντάφυλλος:Τι βλέπω τα βράδια όταν κοιμάμαι; Είδα που λες εχθές… (γελάμε)

Αγγελική: Τι όνειρα έχεις;

Ένα μεγάλο όνειρο έχω. Να αλλάξω τον κόσμο. Όχι τον πλανήτη , τους ανθρώπους.

Αγγελική: Πιστεύεις ότι το θέατρο σε βοηθά ;

Φυσικά. Το θέατρο είναι αυτό που μου επιβεβαιώνει ότι μπορώ να πιστεύω σε όνειρα και να τα πραγματοποιώ.

Αγγελική: Τι σε εμπνέει;

Τριαντάφυλλος:Χιλιάδες πράγματα, τα πάντα ,μια στιγμή, μια εικόνα. Η ίδια η ζωή Αγγελική Παρδαλίδου. Η ίδια η ζωή είναι το καλύτερο έργο που θα γραφτεί ποτέ.

Αγγελική: Ο έρωτας σε εμπνέει;

Τριαντάφυλλος:Ο έρωτας με ηρεμεί. Όταν δεν είμαι ερωτευμένος νιώθω ασταθής.

Αγγελική: Τι θα ήθελες να πεις σε αυτούς που έχουν φτάσει ως εδώ την ανάγνωση;

Τριαντάφυλλος: Συγχαρητήρια. Ελάτε να δείτε την παράσταση. Θέατρο Χώρος…και όταν έρθετε πείτε μου ότι έχετε διαβάσει τη συνέντευξη

Αγγελική: Να σου δώσουν κανένα κωδικό όνομα;

Τριαντάφυλλος: Όπως;

Αγγελική: Ροζ!

Τριαντάφυλλος: Μέσα στον πανικό θα μου λένε ροζ ροζ και εγώ δε θα καταλαβαίνω!

Αγγελική: Ας πούνε εφελκυσμός

Τριαντάφυλλος:Αυτό αυτό το εύκολο.

Αγγελική: Να κλείσουμε με ένα moto που αγαπάς;

Τριαντάφυλλος:The talent is in the choices.

 

Ευχαριστώ πολύ Τριαντάφυλλε για όλα όλα όλα…

 57580347_279754502972441_3316960812718882816_n.jpg

Πληροφορίες για την παράσταση Football

https://www.all4fun.gr/portal/theatre-2/parastaseis/20518-football-to-paixnidi-tis-anthropotitas-tou-thanasi-triaridi-sto-theatro-xoros.html

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Σχετικά Άρθρα

Τελευταία Άρθρα