Οι πλαστικές του κινήσεις, η ελαστικότητα του, τα εντυπωσιακά του άλματα συνέθεσαν ορισμένες από τις πιο ιδιαίτερες και χαρακτηριστικές στιγμές της τελετής έναρξης των ολυμπιακών αγώνων στο Παρίσι.

Ο Σιμόν Νογκέιρα είναι ακροβάτης της πόλης και πρωταθλητής του παρκούρ.

Στην αρχή της πρακτικής του κνηματογραφούσε τον εαυτό του για να τον δει από εξωτερική σκοπιά.
Αυτό του επέτρεψε να οπτικοποιεί και να διορθώνει πιο εύκολα τα ελαττώματα στις κινήσεις του.

Σταδιακά, μόλις κατακτήθηκαν οι κινήσεις και μέσα από μοναχικές, σχεδόν καθημερινές εξερευνήσεις στις στέγες των κτιρίων της πόλης ανέπτυξε το πάθος του να τραβάει φωτογραφίες που απαθανατίζουν τις πιο κατάλληλες στιγμές ανάρτησης του σώματός του ουσιαστικά στο κενό.

Για να το πετύχει χρησιμοποιεί συγκεκριμένη λειτουργία στην κάμερα του, η οποία του επιτρέπει 10 δευτερόλεπτα να μετακινηθεί από την αρχική του θέση στο κάδρο.

Ο Σιμόν δημιούργησε έτσι έναν μεγάλο αριθμό φωτογραφιών με το σώμα του να αιωρείται ανάμεσα στις στέγες του Παρισιού.

Ή μεταξύ ορόφων σε διαμερίσματα της πόλης.


O Simon Nogueira, που έχει ξεπεράσει πλέον τους 400.000 followers στο instagram, έχει δικό του σάιτ και από εκεί μπορείτε να βρείτε βίντεο δράσης του.

Ένα εξ’ αυτών είναι και το συγκεκριμένο του 2013, όπου υποδύεται ξανά τον μυστηριώδη πρωταγωνιστή του Assassin’s Creed Unity.


Μεταξύ άλλων o 31χρονος Γάλλος έχει επισκεφθεί και τη Σαντορίνη (το 2015), ενώ συχνά χρησιμοποιείται και σε διαφημίσεις μεγάλων εταιριών.

Να σημειωθεί πως ο Νογκέιρα δεν ήταν ίδιος με τον μυστηριώδη ιππέα, που μετέφερε στη συνέχεια την ολυμπιακή φλόγα.

Όπως αποκαλύφθηκε η ιππέας ήταν η Floriane Issert, νυν υπαξιωματικός της εθνικής γαλλικής χωροφυλακής και πρώην αθλήτρια της ιππασίας.
Επιπλέον δεν ήταν και ο μοναδικός μασκοφόρος λαμπαδηδρόμος, που έτρεχε μέσα στην πόλη (ήταν βέβαια ο βασικότερος), αφού συνολικά σε όλο το εγχείρημα συμμετείχαν 12 παρκουρίστες, μεταξύ των οποίων και ο επίσης πρωταθλητής Clement Dumais.
Ολα τα βίντεο του Νογκουέιρα στο youtube μπορείτε να τα βρείτε στη σχετική σελίδα του ΕΔΩ:












Του Κυριάκου Κουρουτσαβούρη, 28/7/2024