Συνήθως οι ηθοποιοί, που παρουσιάζονται στη συγκεκριμένη στήλη δεν είναι γνωστοί στο ευρύ κοινό, όμως είναι πιθανόν να γίνουν με το πέρασμα του χρόνου.
Αλλά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, όπως ο Ρένος Ρώτας, ο οποίος φιλοξενείται στη στήλη, έχοντας διανύσει ήδη πολλές τηλεοπτικές ώρες στο ενεργητικό του.
Και ενώ συχνά παρατηρείται το φαινόμενο νέοι ηθοποιοί να δείχνουν μια ανεξήγητη έπαρση και μια αλαζονεία, όταν βγαίνουν στην τηλεόραση, ο Ρένος έρχεται να επιβεβαιώσει ότι όλο αυτό είναι θέμα χαρακτήρα. Τη στιγμή, λοιπόν, που ενώ έχει δώσει τόσες συνεντεύξεις στη μέχρι τώρα καριέρα του, έγινε πρόσωπο εβδομάδας – και ενώ δεν το χρειάζεται σε θέμα προβολής – αποτελεί ένα από τα συν της προσωπικότητάς του, που διακατέχεται και από ένα πνεύμα χιούμορ με troll προεκτάσεις.
Αυτήν την περίοδο βρίσκεται στο καστ της παράστασης «Κατά φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου, που περιοδεύει σε όλη την Ελλάδα, ενώ από τον Σεπτέμβριο θα επιστρέψει στην τηλεόραση, έχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα σειρά του Αlpha «Αστέρια στην άμμο», βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Ρένας Ρώσση-Ζαΐρη.
* Η πρώτη σκέψη να γίνω ηθοποιός ήρθε στο γυμνάσιο με τη συμμετοχή στη σχολική ομάδα θεάτρου. Η παγίωση αυτής, μετά το πέρας των εισαγωγικών εξετάσεων της δραματικής σχολής του Εθνικού θεάτρου.
* Η υποκριτική είναι ένα ταξίδι ενός η πολλών ηθοποιών που ξεκινάει με την έναρξη των προβών, στη διάρκεια των οποίων οι ηθοποιοί μαθαίνουν όσα περισσότερα μπορούν για έναν κόσμο μαγικό στον οποίον θα ξεναγήσουν με την έναρξη των παραστάσεων ένα πλήθος κόσμου.
* Ένας ηθοποιός αντιμετωπίζει την κρίση, είτε με θεατρινίστικη αισιοδοξία, είτε με υποκριτική κατάθλιψη. Κάποιοι μεταναστεύουν, κάποιοι αλλάζουν ρότα, κάποιοι ανοίγουν νέους δρόμους. Εγώ ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω…
* Οι απαντήσεις για την τωρινή κατάσταση βρίσκονται μέσα μας. Στον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Η τέχνη μάς βοηθάει να τις εντοπίσουμε, να τις αποδεχτούμε, να τις επεξεργαστούμε και να πάμε παραπέρα.
* Αυτό το καλοκαίρι συμμετέχω στην παράσταση «Κατά φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου, δια χειρός Πέτρου Φιλιππίδη, ο οποίος υπογράφει τη σκηνοθεσία και κρατάει και τον ρόλο του ασθενή. Προσπαθούμε καθημερινά ν’ αφηγηθούμε όσο πιο καθαρά γίνεται την ιστορία που φιλοτέχνησε ο Μολιέρος. Αυτό πρόκειται να δει ο θεατής. Μια κωμική ιστορία με αρχή, μέση και τέλος.
* Μέχρι στιγμής είμαστε σε όλα τα θέατρα γεμάτοι και ο κόσμος επί δύο ώρες περίπου γελάει με την καρδιά του. Το υπέροχο έργο του Μολιέρου σα να γράφτηκε σήμερα το έργο αυτό ασχολείται με ζητήματα που μας αφορούν πιο πολύ από ποτέ. Για όλα τα παραπάνω αξίζει κάποιος να έρθει να δει τη συγκεκριμένη παράσταση.
* Η συνεργασία αυτή προέκυψε, καθώς ο σκηνοθέτης του με είχε δει σε παράσταση, με είχε δει στην τηλεόραση, με είχε δει και σε μια ακρόαση και κάπως έτσι θεωρώ ότι κατέληξε στο να με καλέσει για αυτήν τη δουλειά. Είναι αυστηρός στις επιλογές του και για αυτό έχει καταφέρει να συγκροτήσει μια ομάδα εξαιρετικών συνεργατών.
* Χορός, μουσική, ενδυματολογία, σκηνογραφία, φωτισμοί συντονίστηκαν αρμονικά για να παράξουν το αποτέλεσμα. Από Σεπτέμβρη θα βρίσκομαι στην Κύπρο για τα γυρίσματα της νέας σειρά του Αlpha «Αστέρια στην άμμο», βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Ρένας Ρώσση-Ζαΐρη και βλέπουμε!
* Τα χρόνια της σχολής ήταν χρόνια μοναδικά και ανεπανάληπτα. Μ’ επηρέασαν μέχρι το μεδούλι. Όμορφα και δύσκολα συνάμα. Όμως με μπόλικο ρομαντισμό ποτισμένα. Μου λείπει ο ρομαντισμός στην αγορά εργασίας και γενικότερα στη σύγχρονη ζωή. Μου λείπουν και οι συμφοιτητές μου. Έχουν περάσει πέντε χρόνια από την αποφοίτησή μου και έχω δουλέψει μόνο δύο φορές με συμφοιτητές μου.
* Στους «Συμμαθητές» βρέθηκα σ’ ένα πολύ όμορφο περιβάλλον όπου με πρόσεξαν πολύ με αγάπησαν πολύ και με βοήθησαν να γνωρίσω τον κόσμο της τηλεόρασης. Πρωτίστως σχολείο για εμένα αλλά και μια αγκαλιά μέσα στην οποία διασκέδασα πολύ και την οποία μπορώ να μοιραστώ ακόμα και σήμερα με κάποιους από τους ανθρώπους.
* Θα ήθελα να κάνω στο μέλλον μια σειρά όπως «Τα φιλαράκια». Όταν η τηλεόραση δουλεύει σαν ένα μέσο μεταφοράς σ’ έναν κόσμο μαγικό μου αρέσει πολύ.
* Έχω κάνει μια ταινία μικρού μήκους μέχρι τώρα. Ελπίζω στο μέλλον να προκύψουν περισσότερες προτάσεις. Αγαπώ τον κινηματογράφο.
* Δεν αρκεί μια ωραία ιδέα για να γίνεις σκηνοθέτης. Θέλει συγκεκριμένη σπουδή και μπόλικη δουλειά την οποία δεν προλαβαίνω να κάνω. Οπότε δεν είναι στα σχέδιά μου. Θέλω να εξειδικευτώ όσο περισσότερο γίνεται στο επάγγελμα του ηθοποιού και μετά βλέπουμε.
* Σχετικά με το γράψιμο, αποτυπώνω καμιά φορά τις σκέψεις μου σε χαρτί, αλλά δεν έχει προκύψει κάτι αρκετά καλό για να το μοιραστώ μαζί σας.
* Τραγούδι, χορός και αθλητισμός είναι τομείς στους οποίους προσπαθώ συνεχώς να εξελίσσομαι καθώς είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τη δουλειά του ηθοποιού. Επιπλέον θαυμάζω έναν καλό τραγουδιστή, χορευτή ή αθλητή και μπορούν εύκολα να με κάνουν να κλάψω.
* Θα ήθελα κάποια περίοδο της ζωής μου να ασχοληθώ αποκλειστικά με τον Shakespeare. Να εντρυφήσω όσο καλύτερα μπορώ στο μεγαλείο του συγγραφέα και, αν καταφέρω, να ενσαρκώσω τον Άμλετ.
* Στην Αθήνα μου αρέσουν οι γραφικές γειτονιές στο κέντρο που έχουν διαφυλάξει και αναδείξει την αρχαία μας κληρονομιά, δε μου αρέσουν οι υπόλοιπες γειτονιές που έχουν μπαζώσει και έχουν χτίσει, πάνω στα αρχαία αδιάφορες πολυκατοικίες. Μου αρέσουν οι περιοχές με πράσινο και δε μου αρέσουν αυτές που δεν έχουν καθόλου.
* Μου αρέσει ο Υμηττός, ο Λυκαβηττός και η Πάρνηθα και οι παραλιακοί δρόμοι που οδηγούν στο Σούνιο. Δε μου αρέσουν οι παρατημένες αθλητικές εγκαταστάσεις που φιλοξένησαν τους Ολυμπιακούς αγώνες το 2004. Δε μου αρέσουν οι δρόμοι με λακούβες και τα ξεχαρβαλωμένα πεζοδρόμια. Δε μου αρέσει η έλλειψη ποδηλατόδρομων. Δε μου αρέσουν τα πρόχειρα γκράφιτι.
* Το All4fun μου αρέσει γιατί είναι χρήσιμο. Μου αρέσει γιατί διακατέχεται από ένα ιδιαίτερο χιούμορ. Μου αρέσει γιατί απευθύνεται σε όλους. Μου αρέσει γιατί μου αρέσει σαν άνθρωπος ο Κυριάκος. Που δε με είχε φιλοξενήσει ακόμα στη στήλη, γιατί ο Αγησίλαος Μικελάτος και η Έλλη Τρίγγου δεν είχαν αφήσει καμία εβδομάδα κενή. Και στην υπόσχεσή μου ότι θα σου πω και κάποιες πικάντικες ιστορίες εδώ, ήταν μια ψεύτικη υπόσχεση για να καταφέρω να γίνω πρόσωπο της εβδομάδας…
Του Κυριάκου Κουρουτσαβούρη, 20/7/2019