
Στόχος του βιβλίου αυτού είναι να καταγράψει, να αναλύσει σε βάθος και να εξηγήσει τις μεταβολές στα ΜΜΕ, τη δημοσιογραφία και τους δημοσιογράφους.
Επικεντρώνει στην ελληνική μηντιακή βιομηχανία, η οποία ακολουθεί μεν κάποια διεθνή πρότυπα, αλλά διαθέτει και τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Το παρόν βιβλίο καλύπτει ένα μεγάλο κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία και αφορά τις εργασιακές σχέσεις των δημοσιογράφων καθώς επίσης και την επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού στα ΜΜΕ.
Επίσης, φιλοδοξεί ακόμη να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για την κατανόηση της ιστορίας και της εξέλιξης της ενημέρωσης και της δημοσιογραφίας, παγκοσμίως και στην Ελλάδα.

Από τα πρώτα τους βήματα μέχρι και τη σημερινή εποχή των ραγδαίων αλλαγών και εξελίξεων. Από την εποχή των πρώτων μηνυμάτων επικοινωνίας και των χειρόγραφων εφημερίδων μέχρι σήμερα που τα δελτία ειδήσεων της τηλεόρασης παρουσιάζουν ρομπότ.
Το παρόν βιβλίο αποτελεί πανεπιστημιακό σύγγραμμα, διδάσκεται για δεύτερη χρονιά στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στο τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού που εδρεύει στη Σπάρτη.

