Το Θέατρο Πορεία ανοίγει την αυλαία του για τη χειμερινή περίοδο 2025-2026!
Ξεχωριστές πρεμιέρες, δυνατές επαναλήψεις & σημαντικές συνεργασίες διαμορφώνουν το ρεπερτόριο της νέας θεατρικής σεζόν με αποκλειστικό γνώμονα το ενδιαφέρον και τη συγκίνηση του πιστού και πολυπληθούς κοινού μας.
Φέτος, όπως κάθε χρόνο, υποδεχόμαστε τη νέα καλλιτεχνική περίοδο με μια ειδική προσφορά προπώλησης, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας στην τιμή των 12€ για όλες τις παραστάσεις μας.
Σοφοκλή
Ηλέκτρα εντός
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου

“Η φύση μου ήταν πάντα έτοιμη, ο νους μου όχι”
Η Ηλέκτρα του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τάρλοου, έπειτα από την άκρως επιτυχημένη παρουσίασή της στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου και σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, προσαρμόζεται για το κλειστό θέατρο και ανεβαίνει στη σκηνή του θεάτρου ΠΟΡΕΙΑ με τη μοναδική Λουκία Μιχαλοπούλου στον ομώνυμο ρόλο και πλαισιωμένη από έναν ανανεωμένο θίασο.
Οι προκλήσεις και οι δυνατότητες του τραγικού είδους σε κλειστό θέατρο αποτελεί το πεδίο έρευνας και ταυτόχρονα την πρόταση του Θεάτρου Πορεία και του καλλιτεχνικού του διευθυντή Δημήτρη Τάρλοου για τη χειμερινή σεζόν, με όχημα ένα έργο που αποκτά ανατριχιαστική επικαιρότητα σε έναν κόσμο που μαστίζεται από ολοκληρωτισμούς και κοινωνική αδικία, σε μια εποχή όπου η βία και η εκδίκηση παρουσιάζονται συχνά ως «αναγκαίο κακό». Η τραγωδία αυτή δεν είναι απλώς μια αφήγηση εκδίκησης· είναι ένας καθρέφτης των ανθρώπινων διλημμάτων, της διαχρονικής σύγκρουσης ανάμεσα στη δικαιοσύνη και την ηθική. Καταργώντας την «ασφαλή» απόσταση που επιβάλλουν τα μεγάλα θερινά θέατρα και η πρόσκαιρη θερινή ραστώνη, η παράσταση καλεί το κοινό να αναμετρηθεί με κρίσιμα ερωτήματα: Τι σημαίνει «αποκαθιστώ το δίκαιο»; Ποιο είναι το χρέος του καθήκοντος; Μπορεί κανείς να ζήσει με τις συνέπειες της βίας; Είναι η βία αναπόφευκτη λύση; Θα κλείσει η εκδίκηση τον κύκλο του αίματος; Είναι ποτέ δυνατή η λύτρωση; Και, τελικά, ποιος είναι ο ρόλος της αντίστασης όταν όλα φαίνονται χαμένα;
Η Ηλέκτρα, μέλος της καταραμένης οικογένειας των Ατρειδών, μια γυναίκα παγιδευμένη σε αυτόν τον κύκλο αίματος και φρίκης, είναι κάτι περισσότερο από ένας τραγικός χαρακτήρας, αφού προσωποποιεί το δίλημμα ανάμεσα στην ανάγκη για δικαιοσύνη και την ηθική επιταγή της αποφυγής της βίας. Δεν πρόκειται, επομένως, μόνο για ένα τραγικό πλάσμα της μοίρας, αλλά και για ένα δημιούργημα του χαρακτήρα της, ενός χαρακτήρα ολόψυχα δοσμένου στον αγώνα της για δικαιοσύνη. Είναι άραγε και η ίδια θύμα τής εμμονής της με την εκδίκηση ή μια φωνή αντίστασης απέναντι στη βαρβαρότητα της εξουσίας; Και γιατί όταν το παλάτι απαλλάσσεται πλέον από τους τυράννους, εκείνη δεν περνάει το κατώφλι του; Μένει απλώς έξω από τον Οίκο που μισεί ή αρνείται να γίνει μέρος του συστήματος που πολέμησε με πάθος; Είναι ακόμα δέσμια των ακραίων συναισθημάτων που την καθόρισαν – του πόνου για τον θάνατο του πατέρα, το μίσος για τη μητέρα, τη νοσταλγία για τον χαμένο αδερφό; Το πάθος της, είναι βέβαιο, δεν σιγάζει ούτε μετά την κάθαρση.
Στην Ηλέκτρα, ο ποιητής δεν δίνει απαντήσεις, οι θεοί απουσιάζουν, οι χρησμοί απλώς συμπίπτουν με τις ανθρώπινες αποφάσεις, η συνείδηση περνά σε δεύτερη μοίρα, οι Ερινύες δεν εμφανίζονται. Παρ’ όλα αυτά, το τίμημα για τους επιζώντες είναι βαρύ. Αυτό το τίμημα της επιλογής και την ανθρώπινη ανάγκη για κάθαρση με κάθε κόστος μάς καλεί να αναλογιστούμε η σοφόκλεια Ηλέκτρα. Εξάλλου, ο Σοφοκλής δεν θα μας δώσει άλλη ευκαιρία, δεν θα γράψει τριλογία: το δικό του έργο τελειώνει εδώ – εντός αυτών των 1.510 στίχων θαυμαστής συμμετρίας και λιτότητας θα διευθετηθεί κάθε μία από τις αμφιβολίες και τα ερωτήματα που έχει θέσει.

Σημείωμα Σκηνοθέτη
Οι σπουδαίοι αγιογράφοι, αλλά και πολλοί μείζονες όσο και ελάσσονες σύγχρονοι Έλληνες ζωγράφοι, αφιέρωσαν τη ζωή τους ζωγραφίζοντας ξανά και ξανά τα ίδια θέματα. Αυτό δεν ήταν από έλλειψη έμπνευσης – το αντίθετο! Η κάθε απόπειρα εμπεριέχει την παραδοχή, ότι η ουσία που γυρεύουμε στα πράγματα δεν πιάνεται.
Η έκφραση «δια χειρός», που πολύ της μόδας είναι τελευταία, αυτό εννοεί: ότι η κάθε μας κατάδυση στα μεγάλα και υψηλά, μονάχα από θεϊκό χέρι μπορεί να καθοδηγηθεί, και ουδόλως πως ο δημιουργός είναι ο ίδιος ένας μικρός θεός. Αυτή ακριβώς είναι και η διαφορά Ανατολής και Δύσης. Η ταπεινότητα και παραδοχή της φθαρτότητας, απέναντι στο ναρκισσιστικό μεγαλείο της Δύσης και τη συνεχή τάση της να αγγιχθεί το θείο με μυτερούς πανύψηλους κώνους εκκλησιών που σχίζουν με αναίδεια τα γκρίζα ουράνια.
Η απόφαση λοιπόν να ξαναδουλέψουμε τη σοφόκλεια Ηλέκτρα, με οδηγό τις υπέροχα αυθαίρετες πρώτες πρόβες μας εντός του «Πορεία», δεν θα ήθελα να εκληφθεί, παρά ως παραδοχή του αβυσσαλέου βάθους του έργου αυτού, που μας καλεί να το εξερευνήσουμε. Είμαι πεπεισμένος ότι η Τραγωδία δεν πρέπει να μετατρέπεται σε θέμα τουριστικό, ακυρώνοντας το μέγα όφελος που μπορεί να μας προσφέρει, αν έρθουμε σε επαφή με το βαθύτερο πνεύμα της, που κατά ανέλπιστη τύχη πολλοί Έλληνες, το έχουμε ζωντανό μέσα μας!
Η θαυμαστή προσήλωση, η απόλυτη σιωπή του κοινού σε όλες ανεξαιρέτως τις παραστάσεις μας στα ανοιχτά θέατρα της Ελλάδας και της Κύπρου, αυτό μας θύμισαν: πώς μια παράσταση Τραγωδίας και η απόδοση του πνεύματός της θα κρίνεται πάντα όχι από φιλολόγους ή πάσης φύσεως ειδικούς, αλλά από το αν ξυπνά μέσα μας την έξαρση του πάθους, τη θεϊκή έκσταση και τη συμφιλίωση όλων των ηδονών και των πόνων της ζωής που ο ποιητής έχει τη δύναμη να δίνει στον κόσμο.
Δημήτρης Τάρλοου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση: Γιώργος Χειμωνάς
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Σκηνικά & Κοστούμια: Πάρις Μέξης
Μουσική Σύνθεση: Φώτης Σιώτας
Σχεδιασμός φωτισμών: Αλέκος Αναστασίου
Χορογραφίες: Μαρκέλλα Μανωλιάδη
Συνεργάτις δραματουργός: Έρι Κύργια
Σχεδιασμός Ήχου: Ηλίας Φλάμμος
Βοηθοί σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα, Αρίστη Τσέλου
Βοηθός σκηνογράφου- ενδυματολόγου: Δέσποινα – Μαρία Ζαχαρίου
Βοηθός χορογράφου: Μάρω Σταυρινού
Βοηθοί φωτιστή: Χάρης Δάλλας, Ναυσικά Χριστοδουλάκου
Σχεδιασμός μακιγιάζ: Olga Faleichyk
Σχεδιασμός κομμώσεων: Θωμάς Γαλαζούλας
Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας
Trailer: Θωμάς Παλυβός
Ντοκιμαντέρ: Φοίβος Ήμελλος
ΔΙΑΝΟΜΗ (αλφαβητικά)
Παιδαγωγός: Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης
Χρυσόθεμις: Γρηγορία Μεθενίτη
Ηλέκτρα: Λουκία Μιχαλοπούλου
Κλυταιμνήστρα: Αγλαΐα Παππά
Πυλάδης: Περικλής Σιούντας
Αίγισθος: Δημήτρης Τάρλοου
Δύο γυναίκες: Ελένη Βλάχου, Ιωάννα Λέκκα
Μουσικός επί σκηνής: Τάσος Μισυρλής
*ο ηθοποιός που θα υποδυθεί τον Ορέστη θα ανακοινωθεί σύντομα.
Από 19 Δεκεμβρίου 2025 | ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
Παρασκευή 21:00, Σάββατο 21:15 & Κυριακή 17:00
Διάρκεια: 1 ώρα και 40 λεπτά, χωρίς διάλειμμα
Τιμές εισιτηρίων
Early bird: 12 ευρώ, από 12 έως 24 Σεπτεμβρίου, για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων.
Διακεκριμένη ζώνη: 25 ευρώ, A’ ζώνη: 22 ευρώ, Β’ ζώνη: 18 ευρώ, Γ’ ζώνη (μειωμένης ορατότητας): 15 ευρώ
Εκπτωτικά εισιτήρια:
A’ ζώνη: Senior (άνω των 65), φοιτητικό, ανέργων, ΑμεΑ*: 20 ευρώ
B’ ζώνη: Senior (άνω των 65),, φοιτητικό, ανέργων, ΑμεΑ*: 15 ευρώ
*Για τα εισιτήρια ΑμεΑ είναι απαραίτητη η επικοινωνία με το ταμείο του θεάτρου
** Ισχύουν ειδικές τιμές για ομαδικές κρατήσεις
Στρατή Τσίρκα
Χαμένη Άνοιξη
Σκηνοθεσία: Βαλάντης Φράγκος

“Κι αν χάθηκε μια άνοιξη, στο χέρι μας είναι να την ξαναφέρουμε ακόμη πιο μεγάλη και λαμπρή.”
Το εμβληματικό τελευταίο μυθιστόρημα του Στρατή Τσίρκα, Η Χαμένη Άνοιξη, μεταφέρεται για πρώτη φορά στη σκηνή. Σε μια θεατρική διασκευή του Άρη Λάσκου και σκηνοθεσία του Βαλάντη Φράγκου, η παράσταση κάνει πρεμιέρα την 1η Οκτωβρίου 2025 στο Θέατρο Πορεία, με έναν θίασο έξι ηθοποιών και μία αφήγηση που φέρνει στο προσκήνιο την Ιστορία που πάντα παραμονεύει.
ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ:
Καλοκαίρι του 1965. Ο Ανδρέας επιστρέφει στην Αθήνα έπειτα από 18 χρόνια εξορίας στηv Tασκέvδη. Σε 20 ταραγμένες μέρες —από τις 4 έως τις 23 Ιουλίου— θα έρθει αντιμέτωπος με το παρελθόν, τις μνήμες, την πολιτική κρίση και δύο γυναίκες που θα ταράξουν τη συνείδησή του: η κοσμοπολίτισσα και απολιτική Φλώρα και η νεαρή αγωνίστρια Ματθίλδη.
Γύρω τους, μια Ελλάδα που αλλάζει ραγδαία: η Βουλή κλονίζεται, το Σύνταγμα παρακάμπτεται, το Παλάτι διώκει έναν εκλεγμένο πρωθυπουργό, βουλευτές του κόμματός του εξαγοράζονται και μηχανορραφούν εναντίον του, πράκτορες καταγράφουν τις κινήσεις των πολιτών, η αντιπολίτευση παλεύει να βρει το στίγμα της, οι ξένες δυνάμεις επηρεάζουν τα πάντα. Το Κυπριακό οξύνεται, εvώ στην Αθήνα, ο δημοκρατικός λαός αντιστέκεται δυναμικά με καθημερινές διαδηλώσεις και αστυνομική καταστολή. Οι συνειδήσεις ταράζονται, οι ισορροπίες ανατρέπονται. Και κανείς δεν μπορεί να μείνει αμέτοχος, ιδίως όταν στις 21 Ιουλίου 1965 ο Σωτήρης Πέτρουλας δολοφονείται στην οδό Σταδίου.
Όπως εύστοχα σημειώνει ο Mario Vitti: «Από ένα σημείο και μετά, τα πρόσωπα μετατίθενται στο παρασκήνιο και πρωταγωνίστρια, πλέον, γίνεται η Ιστορία.»

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:
Ο Άρης Λάσκος («Ο αγνός εραστής», «Ένρον», «Τα μαγικά βουνά», «Το συνέδριο για τον Ιράν») μεταγράφει για το θέατρο το μυθιστόρημα και ο Βαλάντης Φράγκος («Peer Gynt no man’s land», «Πόση γη χρειάζεται ο άνθρωπος» «L’echange/Η Ανταλλαγή», «Μετά την πρόβα») σκηνοθετεί μια καταιγιστικού ρυθμού παράσταση. Δύο ηθοποιοί αναλαμβάνουν τους δύο κεντρικούς χαρακτήρες (Ανδρέας – Φλώρα) και άλλοι τέσσερις εναλλάσσονται σε πολλαπλούς ρόλους ενσαρκώνοντας τους υπόλοιπους χαρακτήρες του μυθιστορήματος.
Με πλοκή κινηματογραφικής έντασης και διαρκή εναλλαγή δράσης ανάμεσα σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους —τον Εθνικό Κήπο, την πλατεία Συντάγματος, τους δρόμους και τα καφενεία της Αθήνας, αλλά και τα διαμερίσματα των ηρώων— η παράσταση ακολουθεί τα δραματουργικά ευρήματα του Τσίρκα. Μυθοπλασία και ιστορικά ντοκουμέντα, υπαρκτά πρόσωπα και φανταστικοί χαρακτήρες συνυφαίνονται σε ένα σκηνικό γεγονός διάρκειας δύο ωρών.
Τα προσωπικά βιώματα των χαρακτήρων συγκρούονται με τα κοινωνικά οράματα και τη διάψευσή τους. Κυρίως οι δύο πρωταγωνιστές, ο Ανδρέας και η Φλώρα —και οι δύο εκπατρισμένοι— αναζητούν σταθερό έδαφος∙ ξένοι στην Αθήνα, ξένοι και στον τόπο από όπου έφυγαν, παλεύουν να απαντήσουν: Τι τους ανήκει; Σε ποιον ανήκουν; Ποιος τους χωρά; Και, τελικά, έχουν θέση σε μια κοινωνία που μοιάζει να μην τους αναγνωρίζει;
Όμως, όπως λέει το ρητό, η Ιστορία γράφεται, ενώ εμείς ζούμε. Έχει νόημα να προσπαθεί κανείς για την προσωπική του ευτυχία, να αντιστέκεται σε μια αίσθηση προσωπικής απελπισίας, να μην απογοητεύεται, όταν παντού γύρω «βρωμάει πραξικόπημα»; Μπορούμε να ζήσουμε έξω από την Ιστορία; Ανεπηρέαστοι από κάθε τι εξωτερικό; Αμέτοχοι; Ή μήπως η Ιστορία θα μας παρασύρει μαζί της;
Τελικά, τι ακολουθεί μετά από μία Χαμένη Άνοιξη; Μια ακόμα χαμένη εποχή ή μήπως μια ευκαιρία για επαγρύπνηση και αλλαγή πορείας;
Κάποτε ο Τσίρκας σε μια συνέντευξή του είχε πει «Θέλω να γράψω ένα βιβλίο λυπητερό που να κάνει ευτυχισμένους όσους το διαβάζουν». Αυτό φιλοδοξεί και η παράσταση. Ακόμα και μέσα από μια επίπονη και σκοτεινή ιστορία, είναι δυνατόν ο άνθρωπος να οραματιστεί ένα διαφορετικό μέλλον, κατανοώντας το παρελθόν του. Ειδικά αν κάποιες πτυχές του μοιάζουν ανατριχιαστικά με τη σημερινή εποχή…
Παραγωγή Ubuntu. Συμπαραγωγή: Θέατρο Πορεία
Η παράσταση πραγματοποιείται με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού

Από 2 Οκτωβρίου 2025 | ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
Τετάρτη & Κυριακή 20:00, Πέμπτη, Παρασκευή & Σάββατο 21:00
Διάρκεια: 2 ώρες, με διάλειμμα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μεταγραφή: Άρης Λάσκος
Σκηνοθεσία: Βαλάντης Φράγκος
Σκηνικά: Ζωή Μολυβδά Φαμέλλη
Κοστούμια: Αλέγια Παπαγεωργίου
Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας
Mουσική: Γιώργος Δούσος
Κίνηση: Ανθή Θεοφιλίδη
Βίντεο: Αspalax
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ελένη Ανδρικοπούλου
Φωτογραφίες: Μαρίζα Καψαμπέλη
ΔΙΑΝΟΜΗ
Ελένη Ζαραφίδου
Άρης Λάσκος
Καλλιόπη Παναγιωτίδου
Δημήτρης Πασσάς
Γιούλη Τσαγκαράκη
Συμεών τσακίρης

Τιμές εισιτηρίων
Early bird: 12 ευρώ, από 12 έως 24 Σεπτεμβρίου, για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων.
A’ ζώνη: 20 ευρώ, Β’ ζώνη: 18 ευρώ, Γ’ ζώνη (μειωμένης ορατότητας): 16 ευρώ
Εκπτωτικά εισιτήρια: Senior (άνω των 65): 18 ευρώ, φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων, ΑμεΑ*: 15 ευρώ
*Για τα εισιτήρια ΑμεΑ είναι απαραίτητη η επικοινωνία με το ταμείο του θεάτρου
** Ισχύουν ειδικές τιμές για ομαδικές κρατήσεις
Suzie Miller
Prima Facie
Σκηνοθεσία: Γιώργος Οικονόμου

Το παγκόσμιο θεατρικό, εκδοτικό και δικαστικό φαινόμενο «PRIMA FACIE» για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Δεν θέλω να είμαι το θύμα. Να είμαι χαλασμένη. Όχι. Δεν θέλω να είμαι δυνατή, ηρωίδα. Μα…
Η παράσταση της χρονιάς επιστρέφει. Το συγκλονιστικό «Prima Facie» της διακεκριμένης νομικού Σούζι Μίλερ, που άλλαξε παγκοσμίως τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης αντιμετωπίζει τη σεξουαλική κακοποίηση, παρουσιάστηκε πρώτη φορά στη χώρα μας σε σκηνοθεσία Γιώργου Οικονόμου με την ανεπανάληπτη ερμηνεία της Λένας Παπαληγούρα, γνωρίζοντας σαρωτική επιτυχία.
Με βραβείο Olivier το 2022 στο West End του Λονδίνου και βραβείο Tony το 2023 στο Broadway της Νέας Υόρκης, το θεατρικό έργο της σπουδαίας νομικού Suzie Miller που έχουν ήδη παρακολουθήσει μισό εκατομμύριο θεατές σε περισσότερες από τριάντα χώρες σε όλο τον κόσμο την τελευταία πενταετία και που άλλαξε παγκοσμίως τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης αντιμετωπίζει τη σεξουαλική κακοποίηση, παρουσιάστηκε την περασμένη χρονιά στη χώρα μας με σαρωτική επιτυχία, σε μια ολοκαίνουργια παραγωγή, σε σκηνοθεσία Γιώργου Οικονόμου, με τη Λένα Παπαληγούρα στον συγκλονιστικό ρόλο της δικηγόρου Tessa Ensler.
Μια παραγωγή της διεθνούς εταιρείας «Trish Wadley Productions» και του Πολιτιστικού Οργανισμού «Λυκόφως» σε συμπαραγωγή με το Θέατρο Πορεία, υπό την αιγίδα του British Council και των Πρεσβειών Αυστραλίας και Μεγάλης Βρετανίας στην Ελλάδα.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
Η Tessa είναι μια νέα και λαμπρή δικηγόρος, εθισμένη στη νίκη.
Έχει σφυρηλατήσει όλη την καριέρα της με απόλυτη αποφασιστικότητα, φροντίζοντας να ξεπεράσει την καταγωγή της από την εργατική τάξη για να μπορέσει να φτάσει στην κορυφή του παιχνιδιού. Και τα καταφέρνει. Πάντα τα καταφέρνει. Ξέρει καλά πως σε ένα ανδροκρατούμενο και βαθιά συντηρητικό σύστημα το «ποιον ξέρεις» και το «από που κατάγεσαι» είναι εξίσου σημαντικό με το «ποιος είσαι».
Δουλεύοντας σκληρά κάθε της υπόθεση έχει εξελιχθεί σε κορυφαία συνήγορο υπεράσπισης. Και καθοδηγούμενη από την πίστη της στο νομικό πλαίσιο και στο δικαίωμα για δίκαιες δίκες, δεν υπάρχει τίποτα που να αγαπά η Tessa περισσότερο από τη συγκίνηση που της χαρίζει το να αθωώνει πελάτες.
Ένα βράδυ, ένα ραντεβού με έναν συνάδελφό της πάει τρομερά στραβά. Και η απρόσμενη τροπή των γεγονότων μετατοπίζει την ηρωίδα στην άλλη πλευρά του μαρτυρίου.
Η ανερχόμενη δικηγόρος βρίσκεται ξαφνικά ανυπεράσπιστη μετά από σεξουαλική κακοποίηση. Και διαπιστώνει, για πρώτη φορά, ότι οι κανόνες του παιχνιδιού, που και η ίδια κατά καιρούς χρησιμοποίησε, τώρα μπορεί να μην την προστατεύσουν.
Η Tessa αμφισβητεί όλα όσα πίστευε, καθώς συνειδητοποιεί ότι οι νόμοι είναι φτιαγμένοι από άντρες. Και πως όλη η ηθική αντίληψη γύρω από τα όρια της σεξουαλικής κακοποίησης καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο, μέσα από τις απόψεις της πατριαρχικής εξουσίας για αυτό το ζήτημα.
Το πολυβραβευμένο θεατρικό έργο PRIMA FACIE (στη νομική ορολογία «εκ πρώτης όψεως») της Suzie Miller είναι το έργο που άλλαξε παγκοσμίως από το 2019 τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης αντιμετωπίζει τη σεξουαλική κακοποίηση. Μετά την τεράστια επιτυχία του ως θεατρικό έργο, διασκευάστηκε από τη συγγραφέα σε μυθιστόρημα, το οποίο είναι ήδη παγκόσμιο best seller, ενώ η ομώνυμη ταινία ξεκίνησε γυρίσματα το 2024.
*Trigger Warning: Στην παράσταση περιλαμβάνεται περιγραφή βιασμού
* *Στην παράσταση γίνεται χρήση ατμού haze
Μια παραγωγή της Trish Wadley Productions και του Πολιτιστικού Οργανισμού «Λυκόφως». Συμπαραγωγή: Θέατρο Πορεία
Υπό την αιγίδα του British Council και των Πρεσβειών Αυστραλίας και Μεγάλης Βρετανίας στην Ελλάδα.
www.trishwadleyproductions.com || https://en.wikipedia.org/wiki/Prima_Facie_(play)

Από 3 Νοεμβρίου 2025 | ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
Δευτέρα & Τρίτη 21:00
Διάρκεια: 1 ώρα και 30 λεπτά, χωρίς διάλειμμα
ΑΓΓΛΙΚΟΙ ΥΠΕΡΤΙΤΛΟΙ*
(*απαραίτητη η επικοινωνία με το ταμείο του θεάτρου για κράτηση συγκεκριμένων θέσεων)

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Μετάφραση: Δάφνη Οικονόμου
Σκηνοθεσία: Γιώργος Οικονόμου
Σκηνικά: Πάρις Μέξης
Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος
Mουσική: Αλεξάνδρα Κατερινοπούλου
Κινησιολογία: Αγγελική Τρομπούκη
Video: Λουκάς Παλετσάκης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Λίνα Τουρκογιώργη
Φωτογραφίες: Τάσος Βρεττός / Ελίνα Γιουνανλή
Βοηθός Σκηνογράφου / Ενδυματολόγου: Μαρία Τσιώτη
Hair artist/ περούκες: Στέφανος Βασιλάκης / KDG Hair Boutique
Διεύθυνση Παραγωγής: Κωνσταντίνα Αγγελέτου
Βοηθοί Παραγωγής: Ξένια Καλαϊτζή, Πανούτσι Μαργέλος
Επικοινωνία: Άρης Ασπρούλης
Ερμηνεύει η Λένα Παπαληγούρα

Τιμές εισιτηρίων
Early bird: 12 ευρώ, από 11 έως 22 Σεπτεμβρίου, για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων.
Διακεκριμένη ζώνη: 23 ευρώ, A’ ζώνη: 20 ευρώ, Β’ ζώνη: 18 ευρώ, Γ’ ζώνη (μειωμένης ορατότητας): 15 ευρώ
Εκπτωτικά εισιτήρια:
A’ ζώνη: Φοιτητικό, ανέργων, ΑμεΑ*: 17 ευρώ
B’ ζώνη: Φοιτητικό, ανέργων, ΑμεΑ*: 15 ευρώ
*Για τα εισιτήρια ΑμεΑ είναι απαραίτητη η επικοινωνία με το ταμείο του θεάτρου
** Ισχύουν ειδικές τιμές για ομαδικές κρατήσεις
Ίρβιν Γιάλομ
Όταν έκλαψε ο Νίτσε
Σκηνοθεσία: Ακύλλας Καραζήσης, Νίκος Χατζόπουλος

Όταν έκλαψε ο Νίτσε: η παράσταση-φαινόμενο με τα συνεχόμενα sold out έρχεται για 2η χρονιά και μετακομίζει λόγω μεγάλης ζήτησης στο Θέατρο Πορεία
Δύο μεγάλες προσωπικότητες του 19ου αιώνα σε κρίση μέσης ηλικίας. Μια εμπνευσμένη διαδικασία διπλής ψυχοθεραπείας. Επί σκηνής ξετυλίγεται η ανθρώπινη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον θεραπευτή και στον θεραπευόμενο, δύο ανθρώπους που ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες και αδυναμίες. Ο Νίτσε θα κλάψει, αλλά και ο Μπρόιερ θα λυτρωθεί. Η διαδικασία της κατανόησης της ανθρώπινης ψυχής έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας αστυνομικής ιστορίας: αναζήτηση στοιχείων, απρόβλεπτες εξελίξεις, εμφάνιση σχεδόν ανυπέρβλητων εμποδίων, ακόμα και κίνδυνο θανάτου.
Τρεις άντρες ζωντανεύουν το έργο, πότε ως αφηγητές και πότε υποδυόμενοι ρόλους. Οι ποθητές γυναίκες, η εκρηκτική Λου Σαλομέ, η ευάλωτη Άννα Ο., η σταθερή κυρία Μπρόιερ παρουσιάζονται μέσα από τα μάτια και τη φωνή των ανδρών σε μια ιστορία όπου εκείνες έχουν τον πρωταρχικό ρόλο.
Δύο εκπληκτικές επιστολές που ανακαλύφθηκαν πριν μερικά χρόνια δείχνουν ότι η φανταστική συνάντηση που εμπνεύστηκε ο Ίρβιν Γιάλομ μεταξύ Νίτσε, Μπρόιερ και του νεαρού Φρόιντ θα μπορούσε να έχει συντελεστεί στην πραγματικότητα. Έχουμε την απίθανη περίπτωση όπου 140 χρόνια μετά τα γεγονότα και 30 χρόνια από τη συγγραφή του μυθιστορήματος, η πραγματικότητα έρχεται να επιβεβαιώσει τη μυθοπλασία του συγγραφέα.
Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Άγρα.

Λίγα λόγια για το έργο και τη θεατρική διασκευή
Μέσα από μια σειρά μυστικές συμφωνίες, ο μεγάλος Γερμανός φιλόσοφος Φρήντριχ Νίτσε και ο Αυστριακός γιατρός Γιόζεφ Μπρόιερ, ένας από τους πατέρες της ψυχανάλυσης, συναντιούνται στη Βιέννη του 19ου αιώνα, σε μια εμπνευσμένη διαδικασία διπλής ψυχοθεραπείας. Σ’ αυτή την περιπέτεια υπαρξιακής αναζήτησης δύο μοναδικών ανθρώπων εμπλέκονται ένας νεαρός ειδικευόμενος γιατρός ονόματι Ζίγκμουντ Φρόυντ, μια θυελλώδης γυναίκα-ίνδαλμα ποιητών και ψυχιάτρων, η Λου Σαλομέ, και μια σαγηνευτική ασθενής, η Άννα Ο., που στοιχειώνει την ψυχή του γιατρού της. Ο διάσημος ψυχίατρος Irvin D. Yalom επινοεί στο μυθιστόρημα αυτό τη συνάντηση δύο ιστορικών προσώπων στη μητρόπολη των διανοητικών ζυμώσεων του 19ου αιώνα, τη Βιέννη, δίνοντας μια ερμηνευτική εκδοχή της γέννησης της ψυχοθεραπείας και της σχέσης της με την υπαρξιακή φιλοσοφία. Η ψυχοθεραπευτική περιπέτεια που ξετυλίγεται κόβει την ανάσα καθώς αποκαλύπτει βήμα βήμα την ιαματική δύναμη της αληθινής σχέσης.
Η θεατρική διασκευή της θεατρολόγου και μεταφράστριας του Γιάλομ στην Ελλάδα, Ευαγγελίας Ανδριτσάνου, επικεντρώνεται κυρίως στην ιδιαίτερη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον θεραπευτή και στον θεραπευόμενο, όπως την παρακολουθούμε να ταλαντεύεται σε τεντωμένο σκοινί σ’ αυτή την παράδοξη αμοιβαία ψυχοθεραπεία. Η ζωτική αξία της ανθρώπινης επαφής θριαμβεύει σ’ αυτό το έργο που ξετυλίγεται ανάμεσα σε τρεις πρωτοπόρους του πνεύματος, τον Φρίντριχ Νίτσε, τον γιατρό Γιόζεφ Μπρόιερ και τον νεαρό Ζίγκμουντ Φρόιντ.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Ο IRVIN D. YALOM (1931-) είναι ομότιμος καθηγητής ψυχιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Στάνφορντ των ΗΠΑ. Μαθητής και συνεργάτης του Rollo May, θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους, εν ζωή, εκπροσώπους της υπαρξιακής σχολής στην ψυχιατρική και είναι συγγραφέας του εγκυρότερου και πληρέστερου εγχειριδίου υπαρξιακής ψυχοθεραπείας (Existential Psychotherapy). Στον επιστημονικό χώρο είναι ιδιαίτερα γνωστό το κλινικό και ερευνητικό έργο του στην ομαδική ψυχοθεραπεία. Το πρώτο του βιβλίο, που το 2006 κυκλοφόρησε η νέα αναθεωρημένη και επαυξημένη του έκδοση, Θεωρία και πράξη της ομαδικής ψυχοθεραπείας (Άγρα, 2006), έχει μεταφραστεί σε δεκατέσσερις γλώσσες και αποτελεί βασικό διδακτικό εγχειρίδιο σε πολλές σχολές ψυχιατρικής και ψυχοθεραπείας. Ο Γιάλομ έχει γράψει πολλά ακόμη επιστημονικά βιβλία και άρθρα.
Το λογοτεχνικό του έργο αρχίζει όψιμα και περιλαμβάνει δύο συλλογές διηγημάτων (Ο δήμιος του έρωτα και Η μάνα και το νόημα της ζωής) και τρία μυθιστορήματα (Όταν έκλαψε ο Νίτσε, Στο ντιβάνι και Η θεραπεία του Σοπενάουερ), που έχουν γίνει μπεστ-σέλλερ σε πολλές χώρες. Όλα του τα λογοτεχνικά βιβλία αποτελούν ιστορίες ψυχοθεραπείας και ο ίδιος τα θεωρεί προέκταση του διδακτικού του έργου, το οποίο, όπως λέει, βρίθει ούτως ή άλλως ιστοριών και διηγήσεων. Στις Εκδόσεις Άγρα κυκλοφορούν τα βιβλία του Όταν έκλαψε ο Νίτσε, Στο ντιβάνι, Ο δήμιος του έρωτα, Η μάνα και το νόημα της ζωής, Θρησκεία και ψυχιατρική, Το δώρο της ψυχοθεραπείας, Η θεραπεία του Σοπενάουερ, Θεωρία και πράξη της ομαδικής ψυχοθεραπείας, Στον κήπο του Επίκουρου – Αφήνοντας πίσω τον τρόμο του θανάτου, Θα φωνάξω την αστυνομία (που το συνέγραψε με τον Robert Berger), Κάθε μέρα λίγο πιο κοντά – Μία ψυχοθεραπεία ειπωμένη δύο φορές.

Τα ιστορικά πρόσωπα
Φρίντριχ Νίτσε
Γεννήθηκε στις 15 Οκτωβρίου 1844 στο Ραίκεν της Σαξονίας. Μεγάλωσε μαζί με τη μητέρα του και την αδελφή του. Μετά την αποφοίτησή του από το σχολείο και την αποπεράτωση των σπουδών του στη φιλολογία, ανέλαβε την έδρα της Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο της Βασιλείας, παραιτήθηκε όμως το 1879 για λόγους υγείας. Η επιδείνωση της υγείας του και οι διαπροσωπικές του συγκρούσεις, όπως με τη Λου Σαλομέ, είχαν αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική του κατάσταση. Ο νευρικός κλονισμός του σε δρόμο του Τορίνο το 1889 αποκάλυψε στον στενό του περίγυρο τη βαριά διανοητική του πάθηση. Πέθανε στις 25 Αυγούστου 1900 στη Βαϊμάρη. Τα τελευταία έντεκα χρόνια της ζωής του, τη φροντίδα του είχαν αναλάβει εξ ολοκλήρου η μητέρα και η αδελφή του.
Γιόζεφ Μπρόιερ
Γεννήθηκε στις 15 Ιανουαρίου 1842 στη Βιέννη. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στην Ιατρική ασχολήθηκε κυρίως με την επίδραση του νευρικού συστήματος πάνω στην αίσθηση της ισορροπίας και στη φυσιολογία της αναπνοής. Σε συνεργασία με τον Φρόιντ έγραψε τις Μελέτες για την υστερία. Πέθανε στις 20 Ιουνίου 1925 στη γενέτειρά του.
Ζίγκμουντ Φρόιντ
Είναι ο πατέρας και θεμελιωτής της ψυχανάλυσης. Γεννήθηκε στις 6 Μαΐου 1856 στο Φράιμπουργκ της Μοραβίας. Αρχικά επικεντρώθηκε κυρίως στη φυσιολογία και την παθολογία του εγκεφάλου, προτού στραφεί προς την ψυχανάλυση, την οποία άσκησε επί μακρά σειρά ετών στη Βιέννη. Το 1902 ανακηρύχθηκε καθηγητής στο πανεπιστήμιο της πόλης, ενώ το 1938 κατέφυγε στην Αγγλία λόγω της εβραϊκής του καταγωγής. Πέθανε στις 23 Σεπτεμβρίου 1939 στο Λονδίνο.
Μια παραγωγή του Πολιτιστικού Οργανισμού «Λυκόφως». Συμπαραγωγή: Θέατρο Πορεία

Από 5 Νοεμβρίου 2025 | ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
Τετάρτη 19.00, Πέμπτη & Παρασκευή 20.00, Σάββατο 20.30, Κυριακή 17.00
Διάρκεια: 2 ώρες και 20 λεπτά, με διάλειμμα
Συντελεστές
Θεατρική διασκευή: Ευαγγελία Ανδριτσάνου
Σκηνοθεσία: Ακύλλας Καραζήσης, Νίκος Χατζόπουλος
Σκηνικό – Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική: Κορνήλιος Σελαμσής
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Βοηθός σκηνοθέτη: Φαίη Κοτσιλίτη
Βοηθός σκηνογράφου – ενδυματολόγου: Έμιλυ Κουκουτσάκη
Παίζουν: Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Γιάννης Κότσιφας, Μάνος Βαβαδάκης
Παραγωγή: Γιώργος Λυκιαρδόπουλος-Λυκόφως ΑΜΚΕ
Διεύθυνση Παραγωγής: Κατερίνα Μπερδέκα
Οργάνωση Παραγωγής: Ρόζα Καλούδη
Επιμέλεια εικόνας: Dasc Branding
Φωτογραφίες: Πάνος Γιαννακόπουλος
Τιμές εισιτηρίων
Early bird: 12 ευρώ, από 11 έως 22 Σεπτεμβρίου, για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων.
Διακεκριμένη ζώνη: 25 ευρώ, A’ ζώνη: 22 ευρώ, Β’ ζώνη: 18 ευρώ, Γ’ ζώνη (μειωμένης ορατότητας): 15 ευρώ
Εκπτωτικά εισιτήρια: A’ ζώνη: Φοιτητικό, ανέργων, ΑμεΑ*: 20 ευρώ.
B’ ζώνη: Φοιτητικό, ανέργων, ΑμεΑ*: 15 ευρώ
*Για τα εισιτήρια ΑμεΑ είναι απαραίτητη η επικοινωνία με το ταμείο του θεάτρου
** Ισχύουν ειδικές τιμές για ομαδικές κρατήσεις
Όσκαρ Γουάιλντ
Το πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Αγιοπετρίτης Μπογδάνος

Το Πορτρέτο του Dorian Gray του Όσκαρ Γουάιλντ, στη βραβευμένη εκδοχή του Kip Williams, μετά τη θριαμβευτική του πορεία στο West End και το Broadway, ανεβαίνει στην Ελλάδα σε σκηνοθεσία Δημήτρη Αγιοπετρίτη Μπογδάνου με πρωταγωνίστρια τη Νάντια Κοντογεώργη.
Μια γυναίκα. Είκοσι έξι καθρέφτες. Είκοσι έξι φωνές που συγκρούονται μέσα στο ίδιο σώμα. Η Νάντια Κοντογεώργη γίνεται σμήνος∙ χαμαιλέοντας που μεταμορφώνεται σε αθώους, σε δαίμονες, σε πρόσωπα που λάμπουν και που καταρρέουν. Το Πορτρέτο του Dorian Gray ανασαίνει ξανά∙ όχι σαν αφήγηση, αλλά σαν έκρηξη. Αντανακλά τα μέσα της σύγχρονης εποχής, της εικόνας, της οθόνης, της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης. Ο Ντόριαν αναγεννά τη διαβρωμένα αγγελική μορφή του και προσκαλεί τον θεατή να συναντηθεί με τις πολλαπλές πτυχές του εαυτού του, από το διαδικτυακό του άβαταρ μέχρι τη μύχια αλήθεια του. Η σκηνοθεσία του Δημήτρη Αγιοπετρίτη Μπογδάνου στήνει ένα ζωντανό παζλ που χτίζεται και γκρεμίζεται αδιάκοπα, σπινθηροβόλο και επικίνδυνο. Δεν υπάρχει βεβαιότητα, μόνο μεταμορφώσεις. Μια αισθητική που μοιάζει με φετίχ: μαγνητική, ακαταμάχητη, που παρασύρει τον θεατή σε ένα τεστ αντοχής της φαντασίας. Εκεί όπου η ομορφιά σκοτεινιάζει, το εύθραυστο δυναμώνει, και το ανθρώπινο καθρεφτίζεται σε άπειρα θραύσματα.
Από 9 Φεβρουαρίου 2026 | ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
Δευτέρα & Τρίτη 21:00
Ερμηνεύει η Νάντια Κοντογεώργη
Τιμές εισιτηρίων
Early bird: 12 ευρώ, από 11 έως 22 Σεπτεμβρίου, για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων.
Διακεκριμένη ζώνη: 23 ευρώ, A’ ζώνη: 20 ευρώ, Β’ ζώνη: 18 ευρώ, Γ’ ζώνη (μειωμένης ορατότητας): 15 ευρώ
Εκπτωτικά εισιτήρια: A’ ζώνη: Φοιτητικό, ανέργων, ΑμεΑ*: 18 ευρώ.
B’ ζώνη: Φοιτητικό, ανέργων, ΑμεΑ*: 15 ευρώ
*Για τα εισιτήρια ΑμεΑ είναι απαραίτητη η επικοινωνία με το ταμείο του θεάτρου
** Ισχύουν ειδικές τιμές για ομαδικές κρατήσεις
ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Τζοακίνο Ροσσίνι
Ο κουρέας της Σεβίλλης
Σκηνοθεσία: Χλόη Μάντζαρη

«Ο Κουρέας της Σεβίλλης», μια παράσταση πολυθέαμα για παιδιά, σε σκηνοθεσία της Χλόης Μάντζαρη και χορογραφία-κινησιολογία της Σοφίας Σπυράτου, ανεβαίνει τον Οκτώβριο 2025 στο Θέατρο Πορεία. Μια ευφάνταστη προσαρμογή για παιδιά, που βασίζεται στην πασίγνωστη όπερα του Τζοακίνο Ροσσίνι, σε διασκευή του κλασικού έργου του Μπωμαρσαί.
Μία παράσταση-εμπειρία που συνδυάζει την κλασική κωμωδία με τα πιο μαγευτικά αποσπάσματα από πασίγνωστες μελωδίες της όπερας δοσμένες με προσιτό και διασκεδαστικό τρόπο.
Η ταλαντούχα (συγγραφέας-ηθοποιός-σκηνοθέτις) Χλόη Μάντζαρη, μετά την επιτυχημένη «Ροσσινιάδα» για παιδιά, συνεχίζει τη γόνιμη συνεργασία με τον Πολιτιστικό Οργανισμό Λυκόφως και το ποιοτικό θέατρο Πορεία υπογράφοντας μια νέα διασκευή για παιδιά με έντονα διαδραστικά στοιχεία, σχεδιάζοντας μια παράσταση γεμάτη ζωντάνια.
Η σημαντική συνεργασία με την πολύπειρη Σοφία Σπυράτου εμπλουτίζει την παράσταση με μια ευφάνταστη χορογραφία και κινησιολογία.
Ζωντανά επί σκηνής απολαμβάνουμε αγαπημένες μελωδίες από τους χαρισματικούς ηθοποιούς-ερμηνευτές, με ειδική εκπαίδευση στο λυρικό τραγούδι, οι οποίοι ενσαρκώνουν μοναδικά τους ρόλους, τραγουδούν, χορεύουν και παίζουν όλα τα μουσικά όργανα.
Μια παράσταση που συνδυάζει στοιχεία commedia dell’ arte, αυτοσχεδιασμούς, υπέροχα κοστούμια, χορευτικά και θεαματικά ακροβατικά! Τα εμβόλιμα «στοιχεία όπερας» στη θεατρική διασκευή, έξυπνα δοσμένα, διασκεδάζουν μικρούς και μεγάλους θεατές- ακόμα και όσους δεν έχουν παρακολουθήσει ποτέ όπερα!
Τα παιδιά θα λατρέψουν τους πολύχρωμους χαρακτήρες-και κυρίως τον πολυμήχανο κουρέα Φίγκαρο.
Ο Φίγκαρο μπλέκει σε απίθανες κωμικές περιπέτειες όταν προσπαθεί να βοηθήσει τον κώμη Αλμαβίβα να κερδίσει την καρδιά της όμορφης Ροζίνας. Ο δρόμος όμως δεν είναι εύκολος, αφού ο αυστηρός κηδεμόνας της, Μπάρτολο έχει άλλα σχέδια.
Η ιστορία κυλάει γρήγορα, με χιούμορ, μεταμφιέσεις, παρεξηγήσεις και έξυπνα κόλπα.
Και στο τέλος; Η αγάπη-όπως πάντα-βρίσκει τον τρόπο να νικήσει!
Η παράσταση μεταφέρει σημαντικά μηνύματα:
Να είσαι ο εαυτός σου
Να σέβεσαι τη διαφορετικότητα
Να πιστεύεις στη φιλία, την καλοσύνη και τη συνεργασία
Και έτσι ο κόσμος θα γίνει πραγματικά καλύτερος!
Μια παράσταση που καλλιεργεί τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών και τα προσκαλεί να ανακαλύψουν τον μαγικό κόσμο της όπερας και του θεάτρου με τρόπο ευχάριστο, κατανοητό και αξέχαστο!
Tο έργο είναι ιδανικό για ηλικίες από 5 εώς 105 ετών!

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση: Λουίζα Μητσάκου
Σκηνοθεσία: Χλόη Μάντζαρη
Χορογραφία: Σοφία Σπυράτου
Μουσική: Ροσσίνι (αποσπάσματα-διασκευές) και χορευτικές αναγεννησιακές μελωδίες
Ενορχήστρωση και μουσική διδασκαλία: Φοίβος Ζήτης
Κοστούμια: Χλόη Μάντζαρη και Δήμητρα Καίσαρη
Σχεδιασμός σκηνικών: Χλόη Μάντζαρη
Φωτισμοί: Περικλής Μαθιέλης
Ράψιμο κοστουμιών: Ευαγγελία Τσιούνη
Κατασκευές: Δήμητρα Καίσαρη
Δ/νση Παραγωγής: Κωνσταντίνα Αγγελέτου
Οργάνωση Παραγωγής: Ξένια Καλαντζή
Επικοινωνία στα Μ.Μ.Ε.: Ανζελίκα Καψαμπέλη
Παραγωγή: Λυκόφως – Γ. Λυκιαρδόπουλος
ΔΙΑΝΟΜΗ
Δημήτρης Kουρούμπαλης/Γιώργος Νούσης: Φίγκαρο
Γιάννη Σμέρος: Μπάρτολο
Μαρία Κατριβέση: Ροζίνα
Ηλίας Μανιατόπουλος: Κόμης Αλμαβίβα
Μαρίνος Γαλατσινός: Μπαζίλιο (και κλαρινέτο, σαξόφωνο, φλάουτο)
Φοίβος Ζήτης: Συμβολαιογράφος (και κιθάρα, ukulele)
Επικοινωνία-Προβολή στα ΜΜΕ
Ανζελίκα Καψαμπέλη
Από 26 Οκτωβρίου 2025 | ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
Κυριακή 11:30
Διάρκεια: 1 ώρα και 15 λεπτά, χωρίς διάλειμμα
Ειδικές τιμές για σχολεία
ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ- ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: τηλ. 210-8658902, 210-8674657, 210-8665144 (Δευτ-Παρ 9.30-16.30).
Μια παραγωγή του Πολιτιστικού Οργανισμού «Λυκόφως». Συμπαραγωγή: Θέατρο Πορεία
Τιμές εισιτηρίων
Early bird: 8ευρώ, από 11 έως 22 Σεπτεμβρίου, για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων.
Γενική είσοδος: 14 ευρώ
Εκπτωτικά εισιτήρια: Senior (άνω των 65), φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), ανέργων, ΑμεΑ*: 12 ευρώ