Πρώτος στόχος: η επιβίωση, αλλά με την ιδεολογική συνέπεια αλώβητη (να μην υπογράψουν δήλωση μετάνοιας).
Δεύτερος στόχος: η πάση θυσία συνέχιση της πνευματικής δημιουργίας του Φώτη. Τα χειρόγραφα του νεαρού κρατούμενου πρέπει να σωθούν, μαζί και ο ίδιος.
Μέσα από την παρουσίαση της σύντομης ιστορίας μιας ομάδας κρατουμένων, η παράσταση στοχεύει στην έρευνα και καταγραφή γεγονότων από τις σκοτεινές σελίδες του πρόσφατου παρελθόντος της χώρας.
Οι πρωταγωνιστές αυτών των γεγονότων, δίνουν, στο περιθώριο της επίσημης ιστορίας, τον δικό τους αγώνα για αξιοπρέπεια, ανθρωπιά και αλληλεγγύη, για αξίες που δεν “βάφονται” με χρώματα, δεν μονοπωλούνται από παρατάξεις και δεν υποκύπτουν σε βασανιστήρια. Έναν αγώνα διαχρονικό και παγκόσμιο. Ατομικό και συλλογικό. Όπως η ευθύνη.
Η παράσταση παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ της Πειραματική Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου με θέμα τον Ελληνικό Εμφύλιο.
ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Έχει εκδώσει δύο βιβλία από τις εκδόσεις Βιβλιοπωλείον της Εστίας. Ζει στην Αθήνα και ασχολείται με τον χορό και τη λογοτεχνία.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σκηνοθεσίας με τους: Ανατόλι Βασίλιεφ και Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς. Συνεργάστηκε ως ηθοποιός με τους σκηνοθέτες: Β. Ανδρέου, Λ. Ζαρκαδούλα, Στ. Λιβαθινό, Γ. Μαρκοπούλου, Λ. Μελεμέ, Ηλ. Παναγιωτακόπουλο, Αρ. Τρουπάκη, Ανδρ. Φλουράκη και Ν. Φώσκολου. Σκηνοθέτησε, σε συνεργασία με τον Ανδρέα Φλουράκη, το Αναλόγιο του Θεάτρου Τέχνης «Μια γιορτή για τον Shakespeare», στην Έκθεση βιβλίου στο Ζάππειο (2016).
Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις: «Κατεβαίνει ο Καμουζάς στους φούρνους» της Μ. Παπαϊωάννου, στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, στα πλαίσια του φεστιβάλ με θέμα τον Ελληνικό Εμφύλιο (2016), «Μαρμαρού, η γυναίκα βρικόλακας» του Ζ. Στουφή στο θέατρο Μπίμπ (2015) και «Ανάμισης Τενεκές» του Γ. Μακριδάκη στο θέατρο Μεταξουργείο (2015), των οποίων τα κείμενα έχει διασκευάσει η ίδια. Έχει παρουσιάσει, επίσης, την παράσταση “Contra l’ amor” του E. Soler, σε μετάφραση Μαρίας Χατζηεμμανουήλ, σε bar theater (2015).
Από το 2015 διδάσκει υποκριτική και αυτοσχεδιασμό σε εργαστήριο υποκριτικής.