Πέντε νέες ταινίες βγαίνουν στις αίθουσες αυτή την πρώτη εβδομάδα του νέου χρόνου. Ξεχωρίζουν δυο κωμωδίες τελείως διαφορετικού προσανατολισμού: τα «Αγριόχορτα» του βετεράνου Γάλλου Alain Resnais, που απευθύνονται αποκλειστικά στο σινεφίλ κοινό και η «Νήsos» του Χρήστου Δήμα που φιλοδοξεί να καταφέρει να σηκώσει το τηλεοπτικό κοινό από τον καναπέ, όπως προσπάθησε πρόσφατα και η «Κληρονόμος». Ακόμα βγαίνουν το «Σκότωσα Τη Μητέρα Μου» του 19χρονου (!) Xavier Dolan, το θρίλερ «Μαρτυριάρα Καρδιά» και για τους μικρούς μας φίλους το «Ο Αλβιν Και Η Παρέα Του 2».
Nήsos
του Χρήστου Δήμα με τους Ελένη Καστάνη, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Βλαδίμηρο Κυριακίδη, Τάνια Τρύπη, Δημήτρη Τζουμάκη, Κώστα Βουτσά
Υπόθεση: Η κλειστή κοινωνία ενός νησιού που όλα δείχνουν να κυλάνε ήσυχα, αναστατώνεται από τον ξαφνικό και περίεργο θάνατο του άρχοντα του τόπου, Θεμιστοκλή Δίκαιου, που αφήνει πίσω του μια τεράστια περιουσία. Καθώς είναι άκληρος, όλοι αναρωτιούνται σε ποιον θα μείνουν τόσα χρήματα.
Η διαθήκη τους επιφυλάσσει μεγάλες εκπλήξεις. Η περιουσία μοιράζεται στις τέσσερις «εξουσίες» του χωριού. Τον πρόεδρο της κοινότητας, τον αστυνομικό διευθυντή, τον δάσκαλο του σχολείου και τον ιερέα της εκκλησίας. Για να πάρουν όλοι τα χρήματα θα πρέπει να δεχτούν να διαβαστούν, δημοσίως, στην πλατεία του χωριού τέσσερις επιστολές-μία για τον καθένα- το περιεχόμενο των οποίων δεν το γνωρίζει κανείς, παρά μόνο ο ίδιος ο Θεμιστοκλής Δίκαιος. Θα δεχτούν όμως και οι τέσσερις να διαβαστούν οι συγκεκριμένες επιστολές; Μεγάλος ο πειρασμός… Από την μία η τεράστια περιουσία και από την άλλη τα μυστικά… Γιατί και αυτά υπάρχουν στην κοινωνία τους… Και είναι πολλά….
Μαρτυριάρα Καρδιά (TELL-TALE)
του Μάικλ Κουέστα με τους Τζος Λούκας, Λένα Χέντεϊ, Μπράιαν Κοξ, Ούλριχ Τόμσεν
Υπόθεση: Ο Τέρι είναι ένας σκληρά εργαζόμενος πατέρας που προσπαθεί να συντηρήσει την κόρη του, Άντζελα, η οποία πάσχει από μια σπάνια ασθένεια και χρειάζεται την συνεχή προσοχή του. Ο ίδιος αναρρώνει μετά από μεταμόσχευση καρδιάς, έχοντας κερδίσει μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. Μια μέρα όμως η καρδιά του χτυπά ασυνήθιστα δυνατά, τόσο δυνατά που είναι σίγουρος πως μπορούν να την ακούσουν ακόμα και οι γύρω του. Μέσα από μια σειρά ανατροπών, ο Τέρι ανακαλύπτει ότι η καρδιά του προήλθε από έναν δολοφονημένο άνδρα. Θα πρέπει λοιπόν να προλάβει ο ίδιος να λύσει το μυστήριο της δολοφονίας, πριν οδηγηθεί στην παράνοια.
Αγριόχορτα (LES HERBES FOLLES)
του Αλέν Ρενέ με τους Ματιέ Αμαλρίκ, Εμανουέλ Ντεβός, Αν Κοσινί, Αντρέ Ντισολιέ, Εντουάρ Μπαέρ, Σαμπίν Αζεμά
Υπόθεση: Η Μαργκερίτ δεν είχε προβλέψει ότι θα της έκλεβαν την τσάντα στην έξοδο του καταστήματος κι ακόμα λιγότερο ότι ο κλέφτης θα πέταγε το πορτοφόλι της σ΄ένα πάρκινγκ. Όσο για το Ζορζ αν ήξερε τι τον περίμενε, δεν θα έσκυβε να το μαζέψει.
Ο Αλβιν Και Η Παρέα Του 2 (ALVIN AND THE CHIPMUNKS: THE SQUEAKQUEL)
της Μπέτι Τόμας με τους Τζάστιν Λονγκ, Άνα Φάρις, Ντέιβιντ Κρος, Κριστίνα Απλγκέιτ, Ζάκαρι Λεβί,Τζέισον Λι, Μπρίτζιτ Μέντλερ, Κέβιν Σμιντ
Υπόθεση: Ο Άλβιν, ο Σάιμον και ο Θίοντορ, τα τρία αστέρια της ποπ, καταλήγουν υπό την κηδεμονία του Τόμπι, του ανιψιού του Ντέιβ Σεβίλ. Τα σκιουράκια θα πρέπει να αφήσουν το χώρο του θεάματος για να επιστρέψουν στο σχολείο, όπου τους ανατίθεται η εξής αποστολή: θα πρέπει να σώσουν το μουσικό πρόγραμμα του σχολείο, κερδίζοντας το βραβείο των $ 25.000 σε ένα διαγωνισμό συγκροτημάτων. Οι Chipmunks όμως βρίσκουν το δάσκαλό τους σε ένα τραγουδιστικό τρίο από σκιουρίνες, με την ονομασία “The Chipettes”, που αποτελείται από τις Μπρίτανι, Έλεανορ και Ζανέτ.
Σκότωσα Τη Μητέρα Μου (J’ AI TUE MA MERE)
του Ξαβιέ Ντολάν με τους Αν Ντορβάλ, Ξαβιέ Ντολάν, Φρανσουά Αρνό, Σουζάν Κλεμάν
Υπόθεση: Ο Υμπέρ Μινέλ, ένας θρασύς 17χρονος, νιώθει έντονη απέχθεια για τη μητέρα του. Την κρίνει με περιφρόνηση, βλέπει μόνο τα παλιομοδίτικα μπλουζάκια της, την κιτς διακόσμησή της και τα αηδιαστικά ψίχουλα που κολλάνε γύρω απ? το φλύαρό της στόμα. Πίσω απ? αυτά τα εκνευριστικά χαρακτηριστικά, βρίσκονται οι βαθιά ριζωμένοι μηχανισμοί που η ίδια η μητέρα του έχει με τόση ζέση καλλιεργήσει ? η χειριστικότητα και η ενοχή.
Ο Υμπέρ, μπερδεμένος και διχασμένος απ? αυτή τη σχέση αγάπης-μίσους που τον κατατρέχει κάθε μέρα και πιο πολύ, ?μπαινοβγαίνει? στην εφηβεία που άλλοτε τη ζει ως περιθωριακός κι άλλοτε ως κοινός νέος, συνδυάζοντας την καλλιτεχνική δημιουργία, το άνοιγμα σε νέες φιλίες, τον εξοστρακισμό και το σεξ. Την ίδια ώρα, τον ?κατατρώει? η περιφρόνηση γι? αυτή τη γυναίκα που κάποτε ?άγνωστο πώς? την αγάπησε.
Του Χάρη Κεχαγιά