29.1 C
Athens
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου, 2024

UNO || Το UNO(R) συνεργάζεται με τη Nike και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο για μία “Wild” συλλογή προϊόντων

Η Nike και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο γιορτάζουν τα 50 χρόνια UNO® με ένα «κάρφωμα» στην καρδιά της μόδας, παρουσιάζοντας μια σειρά υποδημάτων, ρούχων, θεματικές κάρτες UNO® και ένα UNO Αpp-Event.

Αθήνα, 27 Οκτωβρίου 2021 – Η Mattel ανακοινώνει τη νέα συνεργασία μεταξύ του UNO® και της Nike με μια σειρά προϊόντων που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, τον κορυφαίο αθλητή του NBA, πολυτιμότερο παίκτη του πρωταθλήματος για το 2019-2020 και μεγάλο θαυμαστή του παιχνιδιού με κάρτες UNO®.

«Θέλω κάθε προϊόν να είναι γνήσιο και αυθεντικό και το να παίζω UNO® με τα αδέρφια μου είναι ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας», είπε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. «Η ομάδα της Nike έκανε εξαιρετική δουλειά υλοποιώντας τις ιδέες μου και πιστεύω ότι έχουν δημιουργήσει σε αυτή τη συλλογή, προϊόντα για κάθε λάτρη της Nike, του UNO® και του μπάσκετ».

«Η συνεργασία με τη Nike και τον Γιάννη για τον σχεδιασμό και την επιμέλεια αυτής της συλλογής μας τιμά ιδιαίτερα και δείχνει ότι το UNO® μπορεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους, όπως η οικογένεια Αντετοκούνμπο», δήλωσε ο Ray Adler, Global Head of Games, Mattel. «Η συνεργασία με αυτήν την εμβληματική μάρκα και τον παγκοσμίου φήμης αθλητή είναι ο τέλειος εορτασμός για τα 50 χρόνια UNO®».

H αγάπη του Γιάννη και της οικογένειάς του για το παιχνίδι με κάρτες UNO® αποτυπώνεται στα παρακάτω προϊόντα ενσωματώνοντας τα εμβληματικά χρώματα του παιχνιδιού, τα μοναδικά σχήματα και ένα ειδικό σχέδιο των καρτών 3-4:

• Σειρά υποδημάτων με την υπογραφή της Nike Zoom Freak 3, Air Force 1 και Offline με χρώματα UNO® και το σχέδιο του Γιάννη. Θα υπάρχει επίσης, μόνο για μέλη, ένα μαύρο χρώμα Zoom Freak 3, με λογότυπο 50 χρόνια UNO® στη γλώσσα του παπουτσιού και κάρτες μπαλαντέρ στο μπροστινό μέρος του. Επίσης, πρωταγωνιστούν τα βασικά χρώματα του παιχνιδιού για να ολοκληρώσουν μια εμφάνιση UNO®.

• Μια ειδική σειρά ρούχων Nike που αποτελείται από ένα κλασικό βαμβακερό μπλουζάκι και ένα καπέλο με τον αριθμό της φανέλας του Γιάννη. Η σειρά υποδημάτων και ρούχων θα πωλούνται στο Nike.com τους επόμενους μήνες.

• Η έκδοση UNO® κάρτες με την υπογραφή του Γιάννη διαθέτει έναν νέο κανόνα ώστε οι παίκτες να «πιέσουν για λάθος» και να κλέψουν τη σειρά. Το σετ θα πωλείται μέσα από την πλατφόρμα Mattel Creations και NTWRK από τις 11 Νοεμβρίου. Μέρος της συνεργασίας είναι και το UNO! Mobile app, μια εφαρμογή για κινητά σε συσκευές iOS και Android που θα περιλαμβάνει και την ειδική UNO έκδοση με την υπογραφή του Γιάννη. Με τις κάρτες, οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον νέο κανόνα του Γιάννη και να διακοσμήσουν το προφίλ τους με θεματικά έπαθλα. Οι κάρτες και τα έπαθλα θα είναι διαθέσιμα κατά τη διάρκεια του UNO x Giannis app event, από την 1η Νοεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου. Μέσω της πλατφόρμας Mattel Creations, η Mattel δημιουργεί μοναδικές σειρές προϊόντων με στόχο να γιορτάσει και να διευρύνει την πνευματική ιδιοκτησία της. Η Mattel Creations, συνεργάζεται με ευφάνταστους καλλιτέχνες, brands και influencers της ποπ κουλτούρας του σήμερα με σκοπό να δημιουργήσουν μέσα από τα εμβληματικά προϊόντα της Mattel νέα εμπνευσμένα σχέδια, όπου τα παιχνίδια γίνονται τέχνη και η τέχνη επηρεάζεται από τα παιχνίδια. Επισκεφθείτε τα @UNO, Nike & @MattelCreations για περισσότερες πληροφορίες.

Press Contacts: dimitra.stefanopoulou@ogilvy.com elena.dritsa@ogilvy.comnike_giannis_uno1.jpg

Σχετικά με την Mattel

Η Mattel είναι μια κορυφαία εταιρεία παιδικής ψυχαγωγίας στον κόσμο που ειδικεύεται στο σχεδιασμό και την παραγωγή ποιοτικών παιχνιδιών και καταναλωτικών προϊόντων. Δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα και εμπειρίες που εμπνέουν, διασκεδάζουν και αναπτύσσουν τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι. Προσελκύουμε τους καταναλωτές μας μέσα από το χαρτοφυλάκιο εμβληματικών franchise, όπως Barbie®, Hot Wheels®, American Girl®, Fisher-Price®, Thomas & Friends™, UNO®, Mega®, καθώς και άλλες δημοφιλείς μάρκες που είτε έχουμε στην κατοχή μας είτε αδειοδοτούμε σε συνεργασία με παγκόσμιες εταιρείες ψυχαγωγίας. Ο κατάλογός μας περιλαμβάνει υλικό ταινιών και τηλεόρασης, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ζωντανές εκδηλώσεις. Επιχειρούμε σε 35 τοποθεσίες και πωλούμε προϊόντα σε περισσότερες από 150 χώρες σε συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρείες λιανικής και τεχνολογίας παγκοσμίως. Από την ίδρυσή της το 1945, η Mattel είναι υπερήφανη που αποτελεί έμπιστο συνεργάτη στην εξερεύνηση του θαύματος της παιδικής ηλικίας και στην ενδυνάμωση των παιδιών, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Επισκεφθείτε μας ηλεκτρονικά στο www.mattel.com.

nike_giannis_uno_products1.jpg

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Σχετικά Άρθρα

Τελευταία Άρθρα