Είναι ευτύχημα να συναντάς τόσο γλυκές υπάρξεις, όπως η Χριστίνα Πλατανιώτη. Πόσο μάλλον όταν έχεις τη χαρά και την τιμή να έχετε συνεργαστεί. Την γνώρισα καλύτερα το 2019 όταν της πρότεινα να είναι βασικό μέλος της ομάδας διοργάνωσης των 7ων Θεατρικών Βραβείων Κοινού All4fun και φυσικά τη λάτρεψα.
Όχι μόνο γιατί είναι μια θετική προσωπικότητα, που όντως κάνει τον κόσμο μας καλύτερο, αλλά διότι βρίσκεται πάντα εκεί δίπλα σου να σε βοηθήσει απλόχερα και στην περάτωση ενός έργου, αλλά και με τις ιδέες, σκέψεις της. Και βασικά με το βασικό προτέρημα της ενσυναίσθησης. Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο η Χριστίνα συμμετέχει στο “Επάγγελμα της μητρός μου” του Μποστ σε σκηνοθεσία Θανάση Παπαγεωργίου στο Θέατρο Στοά, ενώ ξεκίνησε ήδη την πορεία του το δημιούργημα της, το “α Να Το” στο Θέατρο Βαφείο.
Η θέρμη με την οποία μιλάει για το έργο της δείχνει ξεκάθαρα και ένα σημαντικό κομμάτι της προσωπικότητας της. Εμείς της ευχόμαστε να είναι πάντα τόσο θετική και γλυκιά και επιτέλους να παίξει και σε μεγάλου μήκους ταινία, αλλά και σε σειρά εποχής, όπως και η ίδια ποθεί διακαώς.
* Δεν ήμουν το παιδί που από μικρή ήθελα να γίνω ηθοποιός. Ως μαθήτρια ήμουν πάντα πολύ ντροπαλή και φοβούμουν να εκτεθώ. Προέκυψε στο Λύκειο. Προηγήθηκαν οι σπουδές στο Πανεπιστήμιο. Όμως όταν μπήκα σε αυτό άνοιξε ένας καινούριος κόσμος. Η σκηνοθεσία νομίζω απλά συνέβη. Προέκυψε λόγω της ανάγκης που είχα να κάνω κάτι δικό μου.
* Yποκριτική για μένα σημαίνει μία ακόμα αλήθεια που κρύβουμε μέσα μας. Η σκηνή είναι το πιο δημοκρατικό μέρος που μπορεί να βρεθεί κάνεις. Μπορείς για λίγο να γίνεις ότι επιλέξεις. Είσαι απολύτως ελεύθερος μέσα σε ένα ορισμένο πλαίσιο και αυτό είναι απολύτως ανακουφιστικό και λυτρωτικό.
* Φαίνεται πως κάτι έχει αλλάξει ή είμαι αισιόδοξη αυτή την περίοδο. Είναι κάπως σα να μην πήγαινε άλλο και δόθηκε η σπίθα για να υψώσουμε το ανάστημά μας. Εύχομαι αυτό να συνεχίσει και να αντισταθούμε απέναντι σε αυτή τη μορφή βίας. Γιατί είναι μια μορφή βίας αυτή η υποτίμηση των σπουδών μας. Tώρα που έχει περάσει λίγος καιρός, αποδεικνύεται πως δεν είναι καθόλου τυπικό το θέμα αλλά επηρεάζει τον τρόπο που αμειβόμαστε και θίγει πολλά ακόμα δικαιώματα μας. Είναι θέμα αξιοπρέπειας και σεβασμού και έχουμε ευθύνη.
* Πάντα στην ιστορία ήταν πολύ δύσκολα για τους ηθοποιούς. Νομίζω πως είμαστε πολύ περήφανοι. Είναι επιλογή μας αυτό το επάγγελμα και δεν το διαλέξαμε για να γίνουμε πλούσιοι. Είναι σίγουρα εξοργιστικό αφού πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο, κοπιαστικό και ψυχοφθόρο επάγγελμα που απαιτεί σώμα, πνεύμα, κόπο, χρόνο και πολλές θυσίες.
* «Το Επάγγελμα της μητρός μου» είναι ένα έργο που γράφτηκε με βάση το κείμενο του Μπόστ. Φαινομενικά θα δει μια κωμική σάτιρα αλλά όποιος έχει ξαναδεί Μπόστ ήδη καταλαβαίνει πως δεν πρόκειται μόνο για αυτό. Το κείμενο είναι πολύ επίκαιρο και αρκετά δύσκολο. Τουλάχιστον ως προς το πως το αντιμετωπίζει κανείς υποκριτικά. Έχει ευαίσθητες ισορροπίες… Μπόστ.
* Είναι μεγάλης σημασίας και μόνο που είναι ΜΠΟΣΤ. Νομίζω πως όποιος δει την παράσταση θα γελάσει και θα προβληματιστεί πριν καλά καλά το καταλάβει.
* Υποδύομαι την Ιουλία. Την δίδυμη αδερφή της Ισαβέλλας και κόρη του πατριάρχη και υποδειγματικού οικογενειάρχη Κλεόβουλου Ζαχαρούρη. Είναι ένα κορίτσι με απίστευτα έντονες αντιθέσεις και εκ διαμέτρου αντίθετη εξωτερική και εσωτερική πραγματικότητα. Με το θέατρο Στοά και τον Θανάση Παπαγεωργίου συνεργάστηκα για πρώτη φορά το 2014. Μετά από τόσες συνεργασίες και ακόμα έχω να μάθω πολλά από αυτόν.
* Το «α Να Το» είναι μια παράσταση που απευθύνεται σε πολύ μικρές ηλικίες. Νομίζω πως για αυτό το ηλικιακό κέντρο υπάρχει ακόμα πρόσφορο έδαφος για εξερεύνηση. Εδώ και αρκετά χρόνια διδάσκω θέατρο και εκπαιδευτικό δράμα σε παιδιά και εφήβους και φαντάζομαι εδώ και πολύ καιρό να κάνω μια δουλειά που να αφορά παιδιά.
* Δεν είχα φανταστεί όμως πόσο μα πόσο ενδιαφέρον, υπέροχο, απελευθερωτικό και δύσκολο θα μπορούσε να είναι να απευθύνεσαι σε τόσο μικρό ηλικιακά κοινό. Είμαι πολύ χαρούμενη που το έκανα και ακόμη πιο χαρούμενη και περήφανη για τις ηθοποιούς που παίζουν στην παράσταση, την Λία Καράμπελα και την Ανδριανή Κυλάφη. Είναι υπέροχες. Να έρθετε όλοι.
* Έχω μια μεγαλύτερη αγάπη στις σειρές εποχής να πω την αλήθεια. Θα ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω και να δοκιμαστώ σε κάτι καινούριο. Να βάλω λίγο παραπάνω κόπο και να μην είναι κοντά στις ευκολίες μου. Κάτι που να με αφορά και να γίνει με αγάπη, φροντίδα και όρεξη.
* Λατρεύω τον κινηματογράφο. Δεν έχω δουλέψει ακόμα όσο θα ήθελα εκεί. Έχει μια άλλη μονιμότητα, άλλη ταχύτητα και άλλη ουσία. Ανυπομονώ να κάνω μια μεγάλου μήκους ταινία.
* Τραγουδάω. Μου αρέσει πολύ και νομίζω πως η φωνή είναι κάτι τόσο ζωντανό που αλλάζει με τα χρόνια. Θέλω να μάθω βιολί.
* Έκανα από παιδί κλασσικό μπαλέτο για 12 χρόνια, σύγχρονο και στην πορεία έχω κάνει πολλά είδη χορού. Λατρεύω αυτή την ελευθερία που σου δίνει ο χορός μέσα από τους αυστηρούς του κανόνες. Φέτος ξεκίνησα flamenco που δεν είχα δοκιμάσει ξανά και είναι φανταστικός χορός.
* Δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω από τι θα ήθελα να έρθει στο θέατρο!!! χαχα Θέλω πολύ να παίξω Σαίξπηρ χρόνια τώρα. Τον αγαπώ και νομίζω είναι απωθημένο πια. Επίσης Ηλέκτρα,… να πω κι άλλα; Σημειώνει κάνεις;
* Λατρεύω την Αλήθεια αυτής της πόλης. Έχει ένα ξεγύμνωμα. Έχει μια αυτονομία. Είναι ολοζώντανη, έτοιμη ανά πάσα στιγμή να φουντώσει και γεμάτη ποικιλία. Μπορείς να συναντήσεις τα πάντα στους δρόμους της. Δύο στενά διαφορά και αλλάζει τελείως πρόσωπο. Χωρίς φανφάρες και εντυπωσιασμούς.
* Μ’ ενοχλεί πολύ η έλλειψη σεβασμού προς τον πολίτη. Αυτή τη έλλειψη σεβασμού τη συναντάς παντού. Στην οργάνωση, στα πεζοδρόμια, στα μέσα, στην έλλειψη πρασίνου, στις γειτονιές, στην έλλειψη παροχών. Είναι δείγμα πολιτισμού και πάσχουμε. Δεν σεβόμαστε και δεν μας σέβονται. Αυτό που συμβαίνει στην Αθήνα είναι ανεπίτρεπτο για ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Επίσης, δε μου αρέσουν τα θλιμμένα πρόσωπα.
* Στο All4fun μου αρέσει πάνω απ’ όλα το πείσμα και η αγάπη του Κυριάκου Κουρουτσαβούρη για τους ηθοποιούς.
& Αναλυτικές πληροφορίες για το “Επάγγελμα της μητρός μου” ΕΔΩ:
&& Αναλυτικές πληροφορίες για το “α Να Το” ΕΔΩ:
Του Κυριάκου Κουρουτσαβούρη, 20/1/2024