Η Τατιάνα Λύγαρη σε συνεργασία με τον αγαπημένο των παιδιών κορυφαίο συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας Ευγένιο Τριβιζά, άνοιξαν τις πόρτες της Αμαξοστοιχίας-Θεάτρου το Τρένο στο Ρουφ για πρώτη φορά πέρσι με την παράσταση Ο ΕΒΔΟΜΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ – Το μυστικό του πειρατή Μπελαφούσκ, έργο γραμμένο από τον διάσημο Έλληνα παραμυθά ειδικά για τον ιδιαίτερο χώρο του Τρένου-Θεάτρου.
Η υποδοχή της παράστασης υπήρξε ενθουσιώδης, οι κριτικές εξαιρετικές και η πληρότητα του Θεατρικού Βαγονιού 100%. Φέτος, με προτροπή κυρίως των δασκάλων, καθηγητών και γονέων και όσων δεν πρόλαβαν να επιβιβαστούν στο Θεατρικό Βαγόνι, η παράσταση επαναλαμβάνεται με ανανεωμένο θίασο εννέα ταλαντούχων ηθοποιών.
Από επτά σταθμούς θα περάσουν οι μικροί θεατές-επιβάτες του τελευταίου τρένου που αναχωρεί από μία χώρα όπου ο κυβερνήτης της έχει καταργήσει όλα τα «άχρηστα» και αντιπαραγωγικά επαγγέλματα, τα οποία «χασομερούν» τους ενεργούς πολίτες και δεν τους επιτρέπουν να επιδίδονται σε «εποικοδομητικές» δραστηριότητες, έτσι ώστε να στεφθεί με επιτυχία το πενταετές πρόγραμμα οικονομικής ανάπτυξης της. Τρεις καταζητούμενοι καλλιτέχνες επιβιβάζονται σ? αυτό το τρένο και κατά τη διάρκεια ενός συναρπαστικού ταξιδιού παρουσιάζουν την απρόσμενη ιστορία του πειρατή Μπελαφούσκ.
Τα παιδιά βιώνουν μία ανεπανάληπτη εμπειρία, ζουν σαν κανονικοί ταξιδιώτες ένα σιδηροδρομικό θεατρικό ταξίδι στο φυσικό του περιβάλλον, που αρχίζει από την αποβάθρα του σταθμού και το wagon-bar του τρένου με διαβατήρια και εκπλήξεις και συνεχίζεται με πολλά interactive στοιχεία σε όλη τη διάρκεια της παράστασης.
Πρόκειται για την πιο σύνθετη και φιλόδοξη παραγωγή στα δώδεκα χρόνια λειτουργίας του Τρένου στο Ρουφ, με πολλά κωμικά στοιχεία, κοστούμια, τραγούδια και χορευτικά, μια παράσταση που έχει στόχο, πέρα από το κυρίως μήνυμά της περί αναγκαιότητας της Τέχνης, να διεγείρει τη δημιουργική φαντασία των παιδιών, να καλλιεργήσει την καλλιτεχνική αισθητική τους, να αναπτύξει τη γλωσσική τους ικανότητα αλλά και να τα εξοικειώσει με το τρένο όχι μόνο ως ένα ιδιαίτερο και διαχρονικό μέσο μεταφοράς, αλλά και ως ένα μέσο πολιτισμού, ένα χώρο που καλλιεργεί την επικοινωνία, τη γνώση και τη φαντασία.