Οι καλλιτέχνες γράφουν

Ιαν
25

Η Μαρία Μπρανίδου γράφει για την παράσταση "Κλυταιμνήστρα;" στο Θέατρο ΜΠΙΠ

Αυτό που μου αρέσει στον ρόλο της Κλυταιμνήστρας στο έργο του Ανδρέα Στάικου είναι ότι πρόκειται για έναν πολύπλευρο θεατρικό χαρακτήρα. Είναι μια θεατρίνα, από αυτές που συμμετείχαν στα “μπουλούκια”, που υποδύεται την τραγική ηρωίδα και άλλοτε ταυτίζεται μ’ αυτήν και την υπερασπίζεται με πάθος και άλλοτε την σχολιάζει, την υπονομεύει, τη διακωμωδεί. Σου δίνει, λοιπόν, ο ρόλος, αλλά και το ίδιο το έργο, τη δυνατότητα να παίξεις μέσω ενός ρόλου πολλούς: την Κλυταιμνήστρα των αρχαίων τραγικών αλλά και την μοιραία γυναίκα της γειτονιάς, την εύθυμη πόρνη, την λαϊκή θεατρίνα, την ερωτευμένη εξαπατημένη, την μάνα που προσπαθεί να συνδεθεί με την κόρη της και άλλοτε γίνεται σκληρή και ανταγωνιστική, άλλοτε εκλιπαρεί για αποδοχή.
Ιαν
24

Θα συνεχίσω να ονειρεύομαι

Ραγίζει η καρδιά μου να βλέπω ανθρώπους γύρω μου, νέους, παιδιά, μεγαλύτερης ηλικίας, να κάθονται σε μια γωνία του δρόμου και να περιμένουν την ελεημοσύνη μας - να βλέπω συνομήλικούς μου που έχουν σπουδάσει, εργαστεί, αγωνιστεί να λένε ότι πλέον δεν έχει σημασία τι θα κάνουν αφού δεν μπορούν να κάνουν αυτό που θέλουν - να βλέπω την πίστη να χάνεται στα μάτια των ανθρώπων και η παραίτηση να είναι η μόνο ασφαλής οδός - να βλέπω τα όνειρά μας να επιπλέουν πάνω από τα σύννεφα σαν μπαλόνια που ξέφυγαν μέσα από τα χέρια μας και πήγαν να επανενωθούν με το σύμπαν
 
Δεν ξέρω τι μου ξημερώνει
δεν ξέρω τι θα κάνω το καλοκαίρι ή τον επόμενο χειμώνα
αν θα είναι θέατρο, τηλεόραση, σινεμά ή απλώς η πρωϊνή μου δουλειά που πλέον δεν είναι ούτε αυτή σταθερή
δεν ξέρω αν θα έχω να πληρώσω τους λογαριασμούς μου
και πλέον δε με νοιάζει αν θα μου τα πάρουν όλα
όλα όσα δεν έχω
όλα όσα δεν είχα ποτέ
όλα όσα ονειρεύτηκαν οι γονείς μου ότι θα έχω
Οκτ
19

Ο Κωνσαντίνος Μωραίτης γράφει για τις θεατρικές του εμπειρίες στο Λονδίνο

Ο Κωνσταντίνος Μωραϊτης μας κάνει υπερήφανους. Και λίγο πριν επιστρέψει στο Λονδίνο του ζητήσαμε να μας γράψει ένα άρθρο για το πώς περνάει στην Αγγλία. Ο Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του Ωδείου Αθηνών και ήδη έχει γράψει τη δική του σελίδα στο θεατρικό σκηνικό της Αθήνας. Ο νεαρός ηθοποιός, όμως, δε μένει μόνο εκεί, αλλά βρίσκεται στη βρετανική πρωτεύουσα για να σπουδάσει σκηνοθεσία.

Παράλληλα από τις αρχές του 2017 θα ξεκινήσει πρόβες με τη διάσημη ομάδα DV8, αφού πέρασε με επιτυχία την κλειστή τους ακρόαση.
 
"6 το πρωί, -3, κι όλα ανάποδα.
 
Ο πρώτος καιρός προσαρμογής στην υπερβολικά επιφανειακή ευγένεια, μπορώ να πω πως ήταν κάπως δύσκολος. Γρήγορα όμως άρχισε η σχολή που ήταν και ο  λόγος που πήγα στο Λονδίνο.

Royal Central School of Speech and Drama, τμήμα σκηνοθεσίας. 

Σεπ
14

Κάπου θα μας πετύχουν κι εμάς...

Μπράβο σας!
 
Εκπαιδεύστε μικρούς φασίστες,

Εκπαιδεύστε μικρά φοβικά πλάσματα που όταν μεγαλώσουν θα γίνουν τέρατα, σαν όλα αυτά που μας περιβάλλουν.

Μπολιάστε τα με την ιδέα ενός αόρατου εχθρού που μια ζωή θα τα καταδιώκει και δεν θα τα αφήσει ποτέ να ζήσουν μια ζωή ελεύθερη και ειρηνική.

Μην τους μάθετε ποτέ να αγγίζουν, να αγκαλιάζουν... Τα δέρματα μεταφέρουν μολυσματικές ασθένειες που δε γιατρεύονται, και μολύνουν κυρίως τα μυαλά.

Τα δικά σας μυαλά, για αυτό προσοχή.

Ακόμα χειρότερα, μην τους πείτε ποτέ για τις ασθένειες και τις πληγές που κουβαλάνε οι ψυχές που, αν κλείνουν ποτέ, κλείνουν με μια μαγική λέξη που λέγεται αγάπη.
Απρ
09

Ο Γιάννης Λασπιάς μιλάει για την παράσταση "H πτωτική άνοδος του Αρτούρο Ουι"

Το έργο.

Το έργο “Η πτωτική Άνοδος του Αρτούρο Ούι ” προέκυψε μετά από πρόταση της Αγγελικής Καρυστινού, η οποία ανέλαβε και τη σκηνοθεσία ενός δύσκολου θα έλεγα εγχειρήματος, και λόγω του πολυπληθούς θιάσου και λόγω της βαρύτητας και της ιδιατερότητας που έχει ούτως ή αλλως το έργο του Μπρεχτ.