Ψυχαγωγία

Ιουλ
20

Εισαγωγικές Εξετάσεις στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου

Από το Εθνικό Θέατρο ανακοινώνεται ότι οι εισαγωγικές εξετάσεις στη Δραματική Σχολή θα γίνουν σε δύο (2) στάδια:
 
Στο πρώτο στάδιο οι υποψήφιοι καλούνται να προετοιμάσουν και να παρουσιάσουν:

* Δύο μονολόγους, έναν από το κλασικό ρεπερτόριο (από την αρχαιότητα έως και τον 18ο αιώνα - ενδεικτικά: αρχαίο δράμα, θέατρο της κρητικής αναγέννησης, κλασικό ισπανικό θέατρο, ελισαβετιανό θέατρο, γαλλικός κλασικισμός, γερμανικός ρομαντισμός κ.λπ.) και έναν από το σύγχρονο ρεπερτόριο (από τον 19ο αιώνα έως σήμερα - ενδεικτικά: Ίψεν, Τσέχοφ, Στρίντμπεργκ, Ουίλλιαμς, Ο’ Νιλ, Μπέκετ, Πίντερ, σύγχρονο νεοελληνικό έργο, κ.λπ.)
Ιουλ
19

Ο Πολυχώρος Vault διοργανώνει το 6ο Open September

Ο Πολυχώρος VAULT διοργανώνει το 6ο OPEN SEPTEMBER. Στείλε την δική σου συμμετοχή και γίνε μέρος σε ένα πολυδιάστατο Φεστιβάλ που περιλαμβάνει όλες τις μορφές τέχνης.

Το OPEN SEPTEMBER είναι ένας καλλιτεχνικός θεσμός που εγκαινιάστηκε το 2012, με στόχο την προώθηση της τέχνης και ειδικότερα της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Ένα Φεστιβάλ που απευθύνεται σε καλλιτέχνες και δημιουργούς, από όλους τους τομείς της τέχνης, δίνοντας τους βήμα να αναδείξουν τη δουλειά τους, να προβάλουν τα μηνύματα τους, να γνωριστούν και να συνεργαστούν με άλλους καλλιτέχνες, φορείς και κοινότητες και να ανταλλάξουν απόψεις και ιδέες, μέσα από την συνύπαρξη τους στον ίδιο χώρο.

Ιουλ
18

Με Mall και Inemuri ξεκινά το Black Box του Επί Κολωνώ

Στον απόηχο του Off Off Athens, γνωστοποιήθηκαν οι παραστάσεις που πήραν το πράσινο φως για το ρεπερτόριο του θεάτρου Επί Κολωνώ την σεζόν 2017-2018. 
 
Οι παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν για έναν ολοκληρωμένο κύκλο παραστάσεων στο αγαπημένο στέκι των θεατρόφιλων είναι οι: Mall από την ομάδα Neverlanders (κείμενο/σκηνοθεσία: Αναστάση Πινακουλάκη, ερμηνεία: Λάζαρος Βαρτάνης)
 
Inemuri από την ομάδα Past Perfect (κείμενο/σκηνοθεσία/ερμηνεία: Γιώργος Σπάνιας, Νικόλας Φραγκιουδάκης)
 
Πληροφορίες για τις παραστάσεις: 
Ιουλ
18

"Ginger Creepers: H Theater Band" των Γρ. Χατζάκη και Χρ. Καπενή από τον Οκτώβριο στο Bios

Μια νέα καλλιτεχνική συνεργασία ξεκινάει μεταξύ του σκηνοθέτη Γρηγόρη Χατζάκη και του ηθοποιού Χρήστου Καπενή έπειτα από την πολύ επιτυχημένη συνεργασία τους στο θεατρικό έργο “Ρίτα, Ντύλαν, Φαίδρος και Φάμκε” του Αύγουστου Κορτώ σε σκηνοθεσία-διασκευή Γρηγόρη Χατζάκη που αναμένεται να συνεχιστεί τον Οκτώβρη στο Σύγχρονο Θέατρο.

Η νεοσύστατη “θεατρική μπάντα”, οι Ginger Creepers, με βασικό γνώμονα το πειραματικό θέατρο και βαδίζοντας στα μονοπάτια του σουρεαλισμού, του μαγικού ρεαλισμού και της μινιμαλιστικής αισθητικής, έχει στόχο την δημιουργία νέων μορφών καλλιτεχνικής έκφρασης μέσα από αντισυμβατικές τεχνικές αφήγησης και δραματοποίησης, όπου η δημιουργική διαδικασία αλληλεπιδρά με το αποτέλεσμα.

“Ο όρος "μπάντα" παραπέμπει στην έννοια της καλλιτεχνικής "ομάδας" σημειώνουν “και λειτουργεί συγγενικότερα με τη διαδικασία δουλειάς μιας μουσικής μπάντας ως προς την αναζήτηση, την αλληλοσυμπλήρωση, την προσωπική και κοινή εξέλιξη, την αυτοακύρωση και επαναδιαπραγμάτευση.

Ιουλ
18

Είδαμε τη "Μήδεια" του Δημήτρη Καραντζά

Ένα σκληρό, άγονο τοπίο αποτελούμενο από ισοπεδωμένες, καταπατημένες γυναίκες...και στο κέντρο αναπηδά ένα στάχυ, ένας βλαστός, απόλυτος συμβολισμός της μητρότητας. Αυτό είναι το περιβάλλον που υποδέχθηκε τους θεατές στην ανδροκρατούμενη “Μήδεια” του Ευριπίδη στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου.
 
Ο Δημήτρης Καραντζάς για μία ακόμη φορά, κατάφερε να μαγέψει το κοινό του μέσα από την απλότητα και το Λόγο. Παρουσίασε μια Μήδεια, όχι απλά προδομένη από τον άνθρωπο που αγάπησε, όχι σαν μια γυναίκα που παρασύρεται από τη δίνη των παθών της, όχι σαν μια κοινή δολοφόνο του αδερφού και των παιδιών της, αλλά ως ανθρώπου που έρχεται αντιμέτωπος με την ανατροπή της ευτυχίας και των ονείρων του. Σε μια χώρα ξένη, εχθρική, πρόσφυγας η ίδια, καλείται τώρα να πάρει το δρόμο της προσφυγιάς από την αρχή. Η Μήδεια δεν άγεται και φέρεται από τα πάθη της...αντιδρά με βάση την πιο ωμή, την πιο σκληρή λογική. Έτσι κι αλλοιώς, χαμένη. Στη δραματουργική επεξεργασία της τραγωδίας, ο σκηνοθέτης επέλεξε, ομολογουμένως πολύ εύστοχα, να παρεμβάλει και να εντάξει απολύτως αρμονικά, κείμενα των Χάινερ Μύλλερ, Πιερ Πάολο Παζολίνι, Ζαν Ανούιγ.